تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷
بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز:

برای خروج تیم‌ها از بحران، سَرِ تیم ما را می‌بُرند

امیر حسینی پس از شکست مقابل تیم والیبال سایپای تهران گفت: اگر شرایط داوری‌ها به این صورت ادامه پیدا کند، همه چیز به ضرر والیبال خواهد شد.

برای خروج تیم‌ها از بحران، سَرِ تیم ما را می‌بُرند

رویداد۲۴ در دیدار یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم سایپای تهران و شهرداری تبریز امروز در خانه والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان سایپای تهران موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر یک پیروز شود.

امیر حسینی بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز که به شدت نسبت به داوری بازی معترض بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: همانطور که شاهد بودیم، بازی پایاپایی بود، اشتباهات داوری زیاد بود و این چندمین بازی است که داوری به ضرر تیم ما سوت می‌زند. تیم ما پول و امکانات ندارد و فقط ۱۰ بازیکن جوان بدون چشم‌داشت بازی می‌کنند؛ نباید سر ما را این‌گونه بِبُرند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قضاوت داوران عمدی است یا خیر؟ افزود: نمی‌دانم عمدی است یا خیر. بعد از ۳۳ سال بازی کردن در والیبال، قانون والیبال را به خوبی می‌دانم و من فقط به قوانین اعتراض کردم. امروز پنجه دو ضرب را خطا گرفتند. ویدئو چک هم که در سالن وجود ندارد. ظاهراً هر تیمی که می‌خواهد از بحران خارج شود، سر تیم ما را می‌بُرند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: من دیگر تمام شده‌ام و ۱۴ سال قهرمانی در ایران را تجربه کرده‌ام اما تلاش این بازیکنان حیف است. اگر به این شکل بخواهد وضعیت ادامه پیدا کند، همه چیز به ضرر والیبال تمام خواهد شد. چطور بازیکنان را پس از اعتراض، جریمه می‌کنند؟ داور را نیز باید بعد از اشتباهات جریمه کنند؛ مگر چه فرقی وجود دارد؟

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان