تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

فراخوان دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران

انجمن علمی مطالعات صلح ایران در راستای مسئولیت علمی، اخلاقی و مدنی خود با تاکید بر صلح و همبستگی ملی به مثابه یک حق برآمده از زندگی اجتماعی و ملی؛ تلاش دارد به تولید و گسترش این ادبیات کمک نماید.

رویداد۲۴در دنیای متلاطم امروز، زندگی سیاسی- اجتماعی- اقتصادی و فرهنگی ملت ها و جوامع در فضای "صلح آمیز، آشتی جویانه و مصالحه پذیر" در سایه "وفاقاجتماعی، همبستگی ملی" یک "حق" و یک "مطالبه اجتماعی و ملی" است که با مفهوم صلح مثبت همبسته می شود.

با چنین رهیافت نوینی؛ خلق، بازسازی، تعمیق و ارتقاء این حق و مطالب نیازمند دستگاه فکری - معرفتی و بنیان های هستی شناسی و روش شناختی متناسبی است که علاوه بر مسئولیت و رسالت اصلی دولت ها و نظام سیاسی در این عرصه، در مسئولیت نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی، نخبگان و آحاد مردم نیز قرار می گیرد.

انجمن علمی مطالعات صلح ایران در راستای مسئولیت علمی، اخلاقی و مدنی خود با تاکید بر صلح و همبستگی ملی به مثابه یک حق برآمده از زندگی اجتماعی و ملی؛ تلاش دارد به تولید و گسترش این ادبیات کمک نماید. لذا از همه صاحبنظران و پژوهشگران رشته های مختلف دانشگاهی تقاضا دارد مقالات خود را "با تاکید بر مسائل ایران" در چارچوب محورهای زیر و دیگر موضوعات مرتبط مطابق تقویم همایش به دبیرخانه همایش ارسال فرمایند.

فراخوان دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران

محور های اصلی همایش:

مطالعات پایه مرتبط باصلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی

دولت؛ صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران

دولت؛ صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران

نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی؛ صلح و وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران

ارکان همایش
دبیر علمی همایش: دکتر علی کریمی (مله)
دبیر اجرایی: دکتر شقایق حیدری

مهلت دریافت چکیده: اول دی ۱۳۹۷
مهلت دریافت متن کامل مقاله: ۱۵ دی ماه
برگزاری همایش: نیمه دوم بهمن ماه ۱۳۹۷
راه‌های ارتباط با همایش
دبیرخانه: ۰۹۲۲۷۴۷۹۵۰۶

برچسب ها: همایش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان