تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

سلطانی‌فر: تاج مشکلی برای ماندن ندارد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مهدی تاج مشکلی برای ماندن و ادامه کار ندارد. او درباره هیات رئیسه بازنشسته فدراسیون فوتبال نیز گفت که این افراد با نظر مجمع تعیین تکلیف می‌شوند.

 رویداد۲۴ مسعود سلطانی‌فر در سفر استانی به کرمان و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تغییرات فدراسیون‌ها و موضوع بازنشستگان ورزش ادامه داد: ما مجری قوانین کشور هستیم و قطعا همه باید به قانون و مردم احترام بگذارند و با همکاری روسای بازنشسته فدراسیون ها این موضوع به خوبی اجرا شده و مشکلی نداریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره فدراسیون فوتبال و وضعیت بازنشستگان این فدراسیون نیز گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از ماده ۶۰ قانون جامع خدمات ایثارگران می‌تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهد و این موضوع در حال پیگیری و انجام مراحل اداری و اجرایی است و در مورد سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم و درباره سایرین هم به زودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چارچوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی راخواهد گرفت، ولی در هرصورت از همه انتظار دارم منافع ملی را رعایت کنند.

سلطانی‌فر درباره تکریم پیشکسوتان و برخورد برخی رسانه‌ها با موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: نیروهایی که امروز با شدیدترین الفاظ و نقدها درباره آنها به دلیل بازنشسته بودن یاد می‌شود در واقع نیروهای سازنده و پیشران برنامه های کشور در سال‌های گذشته هستند و نباید با خاطری مکدر از بدنه اجرایی ورزش کشور جدا شوند و ناسپاس باشیم.

وی افزود: ما در کنار نیروی جوانی و باز شدن حلقه های مدیریت ورزش کشور به تجربه‌های ذی قیمت آنها نیاز داریم و بازنشستگان بهترین ثمره زندگی خود یعنی جوانی خویش را برای موفقیت نظام و سربلندی کشور به کار گرفته‌اند و امنیت و عزت امروز ایران ماحصل این تلاش های ارزشمند بوده است و تکریم و احترام آنها بر همه ما واجب است.

وزیر ورزش با اشاره به موفقیت‌های ورزشی کشور گفت: سال موفقی را با نتایج درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان و لیگ قهرمانان آسیا گذرانده‌ایم و ان‌شاءالله کام مردم با موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا شیرین تر خواهد شد.

نظرات شما
پیشخوان