تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷

ماجرای چت‌ های خصوصی آقای گلر با زن جنجالی اینستاگرام

ديروز جابر انصاري در مصاحبه‌اي كه عليه عليرضا بيرانوند كرده بود، به نكته‌اي اشاره كرد كه شايد خيلي ها به آن دقت نكردند، او خطاب به گلر قرمزها گفت مصاحبه با دوربين تلويزيوني با چت هاي خصوصي در اينستاگرام فرق دارد!

ماجرای چت های خصوصی آقای گلر با زن جنجالی اینستاگرام

رویداد۲۴ كنايه او به اسكرين شات هايي بود كه اخيراً خانم جنجال ساز اينستاگرام از چت‌هاي خصوصي اش با بيرانوند و بعضي از بازيكنان مطرح فوتبال ايران افشا كرده بود. جالب اينجاست که در افشاگري‌ها پاي يكي از بازيكنان استقلال هم گير بود چون او هم به دايركت اين خانم پيغام داده و صحبت‌هايي انجام داده بودند.

البته درباره چت‌هاي اين خانم با فوتباليست ها بحث زياد بود، مثلاً اگر كسي جواب سلام  او را هم داده بود، از آن اسكريت شات گرفته و به عنوان افشاگري رو كرده بود! در حالي كه به نظر مي‌رسيد حركت اين خانم مورد انتقاد خود فوتبالي‌ها باشد ولي جابر از همين مسئله استفاده كرد تا به بيرانوند كنايه زده باشد.

البته بعد از انتشار چت‌هاي خصوصي و اعتراض كاربران، اينستاگرام سريعا هر دو پيج خانم جنجالي را مسدود كرد تا ديگرن تواند در اين زمينه اقدامي كند. دوستان نزديك بيرانوند مي‌گويند او به خاطر مصاحبه جابر خيلي شاكي بود و تصميم گرفته سر وقت جوابش را بدهد.

منبع: خبر ورزشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان