تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
نعمتی:

زمان مناسبی برای تسویه حساب های انتخاباتی نیست

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها علیه وزیر امور خارجه گفت: رسانه‌ها به دنبال وفاق ملی باشند و نقدهای خود را به صورت دوستانه مطرح کنند؛ طرح برخی نقدها غرض‌ ورزی سیاسی است.

نعمتی: زمان مناسبی برای تسویه حساب های انتخاباتی نیست

رویداد۲۴ بهروز نعمتی امروز (یکشنبه 25 آذرماه) در خصوص موضع‌گیری‌هایی که در برخی رسانه های مخالف دولت و برخی جناح های سیاسی علیه دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه صورت می‌گیرد، گفت: دکتر ظریف شخصیت شناخته شده ای است و شاهد بودیم که مقام معظم رهبری چندبار از آقای دکتر ظریف تمجید و تعریف کردند. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه رسانه های مخالف به جای تفرقه افکنی باید به دنبال وفاق ملی باشند، افزود: نیاز امروز کشور همبستگی است و ما باید در رویارویی با مسائلی که این انسجام و همبستگی را تهدید می‌کند، در کنار هم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور ایجاب می‌کند، از تنش های سیاسی بپرهیزیم، افزود: اکنون زمان دعواهای سیاسی و تسویه حساب های انتخاباتی نیست و همدلی، دوستی و برادری در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ اگر هم نقدی وجود دارد، این نقد نه به شکل دعوا و هجمه های سیاسی بلکه باید در فضایی دوستانه و به مخاطب آن گفته شود، اگر قرار باشد این موضوع را به روزنامه ها بکشانیم، این نقد نیست بلکه غرض ورزی است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان