تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری خبر داد:

اعلام آمادگی کواکبیان برای مناظره با احمدی‌نژاد

عضو شورای مرکزی حزب‌ مردم‌‌سالاری از اعلام آمادگی دبیرکل این حزب برای مناظره با محمود احمدی‌نژاد خبر داد.

اعلام آمادگی کواکبیان برای مناظره با احمدی‌نژاد

رویداد۲۴ حمیدرضا شکوهی با بیان این‌ که درخواست احمدی‌نژاد از رئیس جمهور برای مناظره، با استقبال دولت مواجه شده است، گفت: همانگونه که مشاور عالی رئیس‌جمهور بیان کرده‌اند، دولت از پاسخگویی احمدی‌نژاد استقبال می‌کند اما آقای روحانی و آقای احمدی‌نژاد در یک سطح قرار ندارند که با هم مناظره کنند؛ کما این‌که در زمان ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد هم ایشان به هیچ یک از درخواست‌ها برای مناظره، حتی پاسخی در همین حد هم ارائه نمی‌داد.

وی در همین راستا به دعوت دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری از احمدی‌نژاد در زمان ریاست‌جمهوری ایشان اشاره کرد و گفت: دبیرکل حزب مردم‌ سالاری بارها احمدی‌نژاد را به مناظره دعوت کرده بود که از آن جمله می‌توان به دعوت کواکبیان از احمدی‌نژاد به مناظره درباره نظام تک حزبی در روز 21 تیر 89، دعوت از احمدی‌نژاد به مناظره درباره در راس امور نبودن مجلس در روز 3 مهر 89 و دعوت از احمدی‌نژاد به مناظره درباره نامه او به نمایندگان مجلس در روز 7 بهمن 89 اشاره کرد، اما آقای احمدی‌نژاد هیچگاه حاضر به مناظره نشد. اما اکنون بار دیگر دبیر کل حزب‌ مردم‌ سالاری آمادگی خود را برای مناظره با آقای احمدی‌نژاد به عنوان یک شهروند عادی اعلام می‌کند.

شکوهی ادامه داد: طبیعتا آقای کواکبیان، نه به نمایندگی از دولت یازدهم، بلکه به عنوان دبیر کل حزب‌ اصلاح‌طلب مردم‌سالاری با آقای احمدی‌نژاد مناظره خواهد کرد تا برای یک بار هم که شده احمدی نژاد نسبت به عملکرد هشت ساله خود به طور روشن و شفاف پاسخگو باشد.

عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری در پایان با بیان این‌که اینگونه فعالیت‌های آقای احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست‌جمهوری با هدف بازگشت به صحنه رسانه‌ای صورت می‌گیرد گفت: با این وجود می‌توان از ابراز تمایل آقای احمدی‌نژاد به مناظره برای یافتن پاسخ‌های ابهامات بیشمار مردم از عملکرد دولت قبل استفاده کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
کواکبیان قد وقواره ی مناظره با احمدی نژاد رانداره بهتره که سرجای خودش بنشینه !!
ن.ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
آقای کواکبیان اگرراست میگویید لطف کنید در موضوعی که احمدی نژاد ایراد میگیرد حاظر به مناظره شوید که آن کل عملکرد دولت است
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان