تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷
ایستگاه پایانی گلر باتجربه پاری سن ژرمن؛

بوفون: در پاریس از فوتبال خداحافظی می‌کنم

سنگربان با تجربه پاری سن ژرمن از پیوستن به این تیم به عنوان هدیه بزرگ زندگی‌اش یاد کرد. او تاکید کرد که بعد از حضور در این تیم فرانسوی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
بوفون: در پاریس از فوتبال خداحافظی می‌کنم
رویداد۲۴ جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان با تجربه سابق یوونتوس بعد از سال حضور در این تیم تصمیم گرفت که راهی لیگ فرانسه شود تا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کند.

او گفت: فصل قبل تصمیم گرفته بودم که از فوتبال خداحافظی کنم. به خودم گفتم که تنها در صورتی که از پاری سن ژرمن و یا بارسلونا و رئال مادرید پیشنهاد داشته باشم از تصمیمم منصرف می‌شوم. این سه باشگاه شور و هیجان را در من به وجود می‌آورد و خوشبختانه یکی از آن‌ها به من پیشنهاد داد.

بوفون ادامه داد: فکر نمی‌کردم که پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد و به همین خاطر به زندگی خود بعد از فوتبال فکر می‌کردم. پیشنهاد پاری سن ژرمن آمد و خیلی سریع به توافق رسیدیم. خوشبختانه به این نتیجه رسیدم که می‌توانم دو فصل دیگر بازی کنم. پاری سن ژرمن ایستگاه پایانی من در فوتبال است. پیوستن به این تیم یک هدیه بزرگ به من بود. نمی‌خواهم بازی در کشور دیگری را تجربه کنم و بعد از پاری سن ژرمن از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

او در پایان گفت: مدیران پاری سن ژرمن به من گفتند که هدف اصلی آن‌ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست چرا که این هدف به هفت سال کار نیاز دارد، بلکه می‌خواهند که روز به روز بهتر شوند و تجربه لازم را در این رقابت بزرگ به دست آورند. من ۲۴ سال برای بالا بردن این جام تلاش کردم، اما نشد. امیدوارم در پاری سن ژرمن به این افتخار برسم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان