تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

انتقادات تند پورمختار علیه طرح یارانه 900 هزار تومنی احمدی‌نژاد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: رئیس جمهور سابق در بسیاری از موارد رفتارش برای به چالش کشیدن نظام است و هدف احمدی‌نژاد از طرح موضوع پرداخت یارانه ۹۰۰ هزار تومانی به هر فرد نیز همین است.

انتقادات تند پورمختار علیه طرح یارانه 900 هزار تومنی احمدی‌نژاد

رویداد۲۴ محمد‌علی پورمختار با اشاره به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد مبنی بر دعوت دولت یازدهم به مناظره، اظهارداشت: احمدی‌نژاد باید گزارش عملکرد خود را ارائه کند و نقدهایی که به عملکردش وجود دارد را پاسخ دهد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر احمدی‌نژاد به نقدهای وارده بر عملکردش پاسخ دهد، افکار عمومی بین عملکرد روحانی و احمدی نژاد به خوبی قضاوت خواهند کرد و نمره می‌دهند.

کارهای پوپولیستی احمدی‌نژاد برای فریب افکار عمومی است

وی افزود: احمدی‌نژاد با بعضی از کارهای پوپولیستی و برای سرگرم شدن مردم حرف‌های دم دستی را مطرح می‌کند، این ادعاهای احمدی‌نژاد نه تنها اثر ندارد بلکه برای فریب افکار عمومی کاربرد دارد.

پورمختار با بیان اینکه اظهارات افراد باید منطقی، عالمانه و بر مبنای آمار و ارقام باشد، ادامه داد: احمدی نژاد باید بسیاری از ابهاماتی که از طرف دولت روحانی درباره عملکردش مطرح می‌شود، را مستند و مستدل پاسخ دهد از طرف دیگر دولت فعلی نیز باید جوابگوی عملکرد خود باشد تا مردم بتوانند قضاوتی واقعی داشته باشند.

اقتصاد کشور تاب پرداخت یارانه 900 هزار تومانی به هر فرد را ندارد

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه احمدی‌نژاد گفته است باید مبلغ یارانه به 900 هزار تومان برسد، گفت: شرایط درآمدی و اقتصادی کشور به همراه آثار تورمی پرداخت یارانه عمومی به نحوی شده است که اقتصاد کشور تاب پرداخت یارانه 900 هزار تومانی به هر فرد را ندارد.

وی افزود: اعتقاد دارم که پرداخت یارانه به شیوه‌ای که احمدی‌نژاد می‌گوید، جزئی از همان طرح‌هایی است که اثر معکوس در اقتصاد کشور دارد و مشکلات را فراوان‌تر می‌کند، اگرچه باید مبلغ بیشتری به قشر ضعیف و فقرا پرداخت شود ولی نه اینکه به همه افراد چنین رقمی را بپردازیم.

هدف احمدی‌نژاد از پرداخت یارانه 900 هزار تومانی به چالش کشیدن نظام است

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی خود از هدف احمدی‌نژاد برای مطرح کردن پرداخت یارانه 900 هزار تومانی، گفت: ارزیابی من این است که رئیس جمهور سابق در بسیاری از موارد رفتارش برای به چالش کشیدن نظام است و هدف احمدی‌نژاد از طرح موضوع پرداخت یارانه 900 هزار تومانی به هر فرد نیز همین است

منبع: خانه ملت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان