تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

دستگیری ۲۰۷ نفر از اراذل و اوباش تهران

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح پاک سازی تفرجگاه‌ها و قهوه‌خانه‌های سطح شهر تهران، گفت: در این طرح ۲۰۷ تن از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.
رویداد۲۴  سردار حسین رحیمی در مرحله پنجم طرح برخورد با اراذل و اوباش، اظهار داشت: در این طرح که به صورت سراسری با تلاش پلیس امنیت پایتخت در مناطق و محلات شهر تهران به مرحله اجرا درآمد، ۲۰۷ تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به دستگیری متهمان از تفرجگاه‌ها و قهوه خانه‌های سطح شهر تهران، افزود: در جریان این طرح به مسئولان برخی واحد‌های صنفی که به محل تجمع و حضور اراذل و اوباش بدل شده بود تذکر داده و تعدادی از آن‌ها پلمب شدند.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: در این طرح همچنین ۹۸ بوستان و ۷۲ محل تجمع اراذل و اوباش پاک سازی شد.

سردار رحیمی با اشاره به طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش، تصریح کرد: ۲ مورد حادثه آتش زدن خودرو‌های شهروندان در محله‌های بهارستان و عبدل آباد نیز مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد افرادی که به انجام این کار اقدام کرده اند، دچار اختلال روانی بوده که همگی توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت، اظهار داشت: در ادامه ۸ گروه از اراذل و اوباش که در واحد‌های صنفی، تفریحی و ... مزاحمت، نزاع و درگیری و رعب و وحشت برای شهروندان ایجاد می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار رحیمی در خصوص موبایل قاپی‌ها گفت: با اجرای طرح‌های انتظامی در تمام مناطق پایتخت بحث موبایل قاپی کاهش یافته و پلیس با اراذل و اوباش و سارقان به طور قاطع برخورد خواهد کرد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان