تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

انتظارها از من خیلی بالا رفته است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی از آرزو بازی در لیگ برتر انگلیس و شرایط خود سخن گفت.

انتظارها از من خیلی بالا رفته است

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و اوج کار او مهار پنالتی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان بود.

علیرضا بیرانوند درباره بازی خارج از لیگ ایران گفت: من بعد از جام جهانی تصمیم گرفتم به خارج از لیگ ایران بروم. من پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی، چینی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارم ولی قطعا لیگ انگلیس بهترین لیگ دنیا است.

او در ادامه گفت: ادوین فان در سار دروازه بان ایده آل من محسوب می‌شود و از نظر باشگاهی نیز فرهنگ لیورپول را دوست دارم. من جام جهانی فوتبال روسیه را به مانند پنجره‌ای دیدم که در آن تمام دنیا شما را می‌بینند. می‌خواستم خودم را در بازی‌های مهم نشان دهم و اگر به دور دوم راه پیدا می‌کردیم بیشتر توانایی خودم را نشان می‌دادم.

پرتاب‌های دست 80 متری بیرانوند باعث معروف شدن او شده است ولی مهار پنالتی رونالدو باعث شد نام این دروازه بان بر سر زبان ها بیفتد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من ساعت ها پنالتی های رونالدو را تحلیل کردم و پنالتی او برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و اسپانیا را دیدم. او معمولا نگاه می‌کند دروازه بان اول کدام پا را بلند می‌کند و بعد به سمت مخالف ضربه می‌زند ولی من صبر کردم تا ببینم او چه کار می‌کند و توانستم پنالتی او را تشخیص دهم. بعد از جام جهانی انتظارها از من بیشتر شد و من هم بیشتر دیده شدم. من تلاش کردم با اعتماد به نفس در لیگ قهرمانان و بازی‌های تیمم موثر باشم.

بیرانوند همچنین درباره روزهای ابتدایی زندگی خود گفت: من از مناطق غرب ایران هستم و فوتبال را از رادیو تعقیب می‌کردم و زندگی ساده بر مبنای کشاورزی و دامداری داشتیم. خوشبختانه الان می‌توانم با پرتاب هایی بین 75 تا 80 متر ضد حملات تیم را شروع کنم این به خاطر ورزشی بود که در کودکی با پرتاب سنگ انجام می‌دادم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان