تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۷
محسن هاشمی:

تخلفات موسسه همشهری را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهیم/ از قرارداد پژوهشی برای پولشویی استفاده می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم افزایش قیمت بلیت مترو خبر داد.

رویداد۲۴ محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صدونهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلیات دو طرح اولیه انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و کاهش معاونت‌ها و حذف مشاوران شهرداری در جلسه امروز به تصویب رسید. همچنین به جزئیات انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت در این جلسه رسیدگی شد و به جزئیات طرح کاهش معاونت‌ها و حذف مشاوران شهرداری در جلسه بعد رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: موضوع تحقیق و تفحص از موسسه همشهری نیز با تایید به قوه قضاییه و تخلفات اداری آن نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: انتقاداتی به پژوهش در حوزه تهران وارد شده است که طبیعتا خود پژوهشگران بهترین و کارشناس ترین برای قضاوت در این حوزه هستند. اینکه بخشی از پژوهش‌ها کیفیت علمی کافی را ندارند و از قرارداد پژوهشی برای پولشویی و انتقال اعتبارات مالی استفاده می شود و بخش قابل توجهی از محتوا، کپی از منابع مختلف می‌باشد.

او در مورد شایعاتی مبنی بر افزایش بلیط مترو تا ۱۰ هزار تومان مطرح شده است، اظهار داشت: تصمیمی برای افزایش بلیت مترو وجود ندارد و موضوع مطرح شده از سوی عضو شورای اسلامی شهر تهران صرفا مبنی بر قیمت تمام شده مترو است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان