تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

مواجهه غول‌های مربیگری در جام ملت‌های آسیا؛ از لیپی و اریکسون تا کی‌روش

یک روزنامه عربستانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات را مواجهه غول‌های مربیگری دنیا از جمله مارچلو لیپی، سوان اریکسون و کارلوس کی‌روش عنوان کرد.

مواجهه غول‌های مربیگری در جام ملت‌های آسیا؛ از لیپی و اریکسون تا کی‌روش

رویداد۲۴ برخی از نام‌های بزرگ دنیای مربیگری فوتبال چالشی هیجان‌انگیز در جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات خواهند بود که چشم به جام قهرمانی دوخته‌اند

جامی که از 5 ماه ژانویه (15 دی) در ورزشگاه شیخ زاید با بازی تیم‌های ملی امارات و بحرین آغاز می‌شود. در معتبرترین رقابت‌های فوتبال ملی قاره‌ آسیا مربیان نخبه‌ای وجود دارند که دستاوردهای بزرگی در سطح جهان داشتند. در صدر این فهرست مارچلو لیپی است که تیم ملی فوتبال ایتالیا را به عنوان قهرمانی جام جهانی 2006 رسانده بود و در جام ملت‌های آسیا هدایت چینی‌ها را بر عهده دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: فهرست مطرح‌ترین مربیان جام ملت‌های آسیا 2019 همچنین شامل اسوان گوران اریکسون سوئدی می‌شود. مربی‌ای که توانست تیم ملی فوتبال انگلیس را به مراحل یک‌چهارم نهایی جام‌های جهانی 2002 و 2006 رهنمون سازد. او با تیم ملی فلیپین در امارات حاضر خواهد شد.

نفر بعدی این فهرست از پرتغال یعنی کارلوس کی‌روش است. مربی‌ای که با سه تیم متفاوت یعنی آفریقای جنوبی (2002)، پرتغال (2010) و ایران (2014 و 2018) به جام‌های جهانی صعود کرده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان