تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۷
سرمربی پدیده از وضعیت فعلی این تیم صحبت کرد

گل‌محمدی: مسئولان مشهد دوست ندارند مردم شهر شاد باشند

سرمربی موفق تیم پدیده می‌گوید اگر وضعیت به همین منوال باقی بماند و تیم بی‌صاحب باشد، به مشهد برنمی‌گردد!
گل‌محمدی: مسئولان مشهد دوست ندارند مردم شهر شاد باشند
رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی که در تیم مشهدی عملکرد بسیار خوبی در نیم‌فصل ارائه داد و تیمش فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت، در رابطه با آخرین وضعیت خودش، پیشنهادهای پیش‌رو و بسیاری از مسائل روز فوتبال ایران با ما صحبت کرد.

آقایحیی سرمربی پیکان شده‌اید؟
نه آقا، من سرمربی پیکان نشدم و اصلاً این خبر صحت ندارد! در این چند روز حرف‌های زیادی در مورد مربی پیکان مطرح شده و مثلاً من هم شنیدم بحث جواد نکونام و پیکان جدی شده!

بگذریم! شما گفته‌اید که دیگر سرمربی پدیده نمی‌مانید و به مشهد برنمی‌گردید؟
واقعاً اگر وضعیت به همین منوال که هست، باقی بماند و تیم بی‌صاحب باشد، من به مشهد برنمی‌گردم!

به نظر با تیم دیگری به توافق رسیده‌اید که حرف از برنگشتن به پدیده می‌زنید.
اگر قرار بود جایی بروم، همان موقع که استعفا دادم، به یک تیم جدید می‌رفتم. تیم فولاد در آن مقطع سخت دنبالم بود، اما من ماندم و تا جایی که می‌توانستم برای تیمم با جان و دل کار کردم. اتفاقاً در نیم‌فصل اول فشار زیادی هم روی تیم آوردم، اما مسئولان شهر و باشگاه نه پول تزریق می‌کنند، نه بدهی بازیکنان خارجی را می‌پردازند، نه زمین تمرین مناسب مهیا می‌کنند. با این وضعیت من کجا برگردم زمانی که می‌بینم تیم بی‌صاحب است؟

اما گفته‌اند امتیاز پدیده به «شهر خودرو» واگذار می‌شود!
قرار بود این کار انجام شود، اما آقای انتظاری مانع این کار شده‌اند. این همه زحمت، این همه تلاش در رابطه با انتقال انجام شده، اما نمی‌دانم چرا مالک شرکت پدیده اجازه انتقال را نمی‌دهند! مسئولان شهر مشهد به فکر ورزش و فوتبال نیستند. بنده خدا شهردار هم وظیفه‌ای نداشت، اما بالاخره روی حس ورزشی که نسبت به پدیده داشت در چند نوبت به کمک تیم ما آمد. چیزی که من در این مدت فهمیدم، این بوده که مسئولان شهر مشهد دوست ندارند مردم این شهر شاد باشند و از نتایج تیم محبوب‌شان لذت ببرند.
 
منبع: روزنامه خبر ورزشی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان