تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۷
صدرنشینی سپاهان با قلعه‌نویی خیلی‌ها را نگران کرده است

مربی سپاهان: رای اعلام‌شده غیرمنصفانه و ناعادلانه بود

رای دیدار پرحاشیه سپاهان – پرسپولیس در حالی از سوی کمیته انضباطی اعلام شد که باشگاه اصفهانی نسبت به این رای اعلام‌شده واکنش نشان داده است.
مربی سپاهان: رای اعلام‌شده غیرمنصفانه و ناعادلانه بود
رویداد۲۴ رای دیدار پرحاشیه سپاهان – پرسپولیس در حالی از سوی کمیته انضباطی اعلام شد که باشگاه اصفهانی نسبت به این رای اعلام‌شده واکنش نشان داده است. آنها اعتقاد دارند رای غیرمنصفانه بوده و نمی‌خواهند اجازه دهند تیم‌شان قهرمان شود.

در این رابطه گفتگویی با قاسم زاغی‌نژاد مربی سپاهان انجام دادیم که به شدت از اتفاقات اخیر ناراحت بود.

درخصوص رای اعلام‌شده حرف خاصی دارید؟

رای اعلام‌شده واقعا غیرمنصفانه و ناعادلانه بوده که همه سپاهانی‌ها تعجب کردند. من خودم در ورزشگاه حضور داشتم و تمام اتفاقات رخ‌داده را دیدم. باور کنید همان۱۰درصد هواداران پرسپولیس شروع‌کننده حواشی بودند و باعث شدند تا یکسری مشکلات به وجود بیاید. البته مشکلات هم آنقدر حاد نبود که چنین رایی را به ضرر سپاهان صادر کنند.

این انگ اصفهانی بودن فدراسیون باعث نشده گاهی وقت‌ها رای‌ها به ضرر شما گرایش پیدا کند؟

ما خودمان از اصفهانی بودن فدراسیون و سایر ارگان‌ها بدمان نمی‌آید و این شایستگی‌های یک استان را نشان می‌دهد که در جاهای مهم مسوولیت دارند. این قابلیت آنها را نشان می‌دهد که در سطح کلان کشور مسوولیت دارند و به جامعه خدمت می‌کنند. شما می‌دانید که تاج و ساکت نسبت به مسوولان قبلی فدراسیون عملکرد خوبی داشته‌اند و موفق بوده‌اند. ما اصفهانی‌ها یک حس ناسیونالیستی به همدیگر داریم که دوست نداریم خواسته‌های خودمان را مطرح کنیم. ما به دلیل حجب و حیا داشتن متاسفانه داریم آسیب می‌بینیم و شما حتما می‌دانید که در خیلی از ورزشگاه‌ها اتفاقات بدتر از این رخ می‌دهد ولی هیچ رایی برای آن صادر نمی‌شود.

منظورتان بازی با استقلال خوزستان است؟

اتفاقا یکی از این اتفاقات به همین بازی مربوط می‌شود که تیم ما یک گل سالم و قانونی به ثمر رساند ولی در ادامه مسابقه، اتفاقاتی رخ داد که همه چیز به ضرر ما پیش رفت. باور کنید با اینکه گل ما سالم به ثمر رسید ولی خود امیرخان (قلعه‌نویی) بین دو نیمه و پایان بازی بارها گفت که گل سالم بود ولی اصلا به من نچسبید. ای کاش این گل سالم مردود اعلام می‌شد تا همه چیز طبق روال عادی پیش برود. وقتی گل موردقبول قرار گرفت داور فکر کرد اشتباه کرده و به همین دلیل یک پنالتی بحث‌برانگیز به ضرر ما گرفت و در کل بازی هم هرچه سوت زد به ضرر ما بود. او تمام تصمیماتش بعد از گل تغییر کرد و با روح و روان تیم ما بازی کرد تا نتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم.

شاید صدرنشینی سپاهان باعث شده این اتفاقات رخ دهد!

شک نکنید که این‌طور است و آمار می‌گوید که یک تیم وقتی قهرمان می‌شود و بعد از قهرمانی دور می‌شود، حدود چهار سال زمان می‌برد تا به اوج بازگردد. سپاهان هم چنین شرایطی داشت و زمانی که قلعه‌نویی تیم را تحویل گرفت چهاردهم جدول بود و توانست سپاهان را در یک نیم فصل، به قهرمان تبدیل کند. وقتی مربی یک تیم را شش ماهه به اوج بازمی‌گرداند و قهرمان نیم فصل می‌کند خیلی‌ها تحمل آن را ندارند و نمی‌توانند موفقیت امیر قلعه‌نویی را هضم کنند. اینکه چرا تحمل صدرنشین سپاهان قلعه‌نویی را ندارند، نمی‌دانم! شاید هم انتظار نداشتند سپاهان صدرنشین شود!

در مورد خروجی‌های تیم صحبت می‌کنید؟

ما خروجی نداریم و تا الان هم سرمربی تیم در این مورد صحبتی را انجام نداده است. اگر احیانا بازیکنی خودش بخواهد جدا شود. بحث دیگری است و آقای قلعه‌نویی می‌داند چه تصمیمی درخصوص او بگیرد.

ورودی چطور؟

ما ورودی داریم که خود باشگاه در مورد آنها وارد مذاکره می‌شود و اگر توافق حاصل شود، به تیم اضافه می‌شوند.

محرومیت کی‌روش از اولین بازی نیم فصل دوم نگران‌کننده نیست؟

رای صادر شده و در مورد آن توضیح دادم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان