تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

انصاری: از دل برود هر آن که از دیده برفت

مدافع خوش‌اخلاق و بی‌حاشیه پرسپولیس، به خاطر نوع رفتارش بین بازیکنان و هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

انصاری: از دل برود هر آن که از دیده برفت

رویداد۲۴ محمد انصاری که به خاطر محرومیت پرسپولیس، از پیشنهاد خارجی چند میلیاردی‌اش گذشت حالا در آستانه حذف از لیست این تیم در این فصل قرار گرفته است.

انصاری که در جریان دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما، در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید به احتمال فراوان تا پایان فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. او که به تازگی زانویش را به تیغ جراحان سپرد به گفته پزشکان، شهریور ۹۸ قادر است به میادین بازگردد. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس قصد دارد این بازیکن را از فهرست این فصل تیم حذف کند.

در مورد مشابه چند ماه قبل از مصدومیت انصاری، حسین ماهینی دیگر مدافع پرسپولیس، در شهرآورد رباط صلیبی پاره کرد و حتی بعد از عمل جراحی چند روزی است تمریناتش را آغاز کرده و از فروردین قادر خواهد بود پرسپولیس را همراهی کند. به همین دلیل با نظر برانکو، ماهینی در فهرست پرسپولیس باقی خواهد ماند، زیرا در دو ماه پایانی لیگ برتر آماده بازی کردن خواهد شد، اما دیروز و در اقدامی عجیب انصاری که همیشه بی‌حاشیه بوده با انتشار پستی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «از دل برود هر آن که از دیده برفت.» به نظر می‌رسد انصاری که خبر خارج شدن نامش از فهرست پرسپولیس را فهمید اقدام به انتشار این پست کرد و از این موضوع بسیار ناراحت است.

این مدافع انتظار داشته توجه بیشتری از جانب مسئولان پرسپولیس به او می‌شد و پرسپولیسی‌ها رفتار بهتری با او می‌کردند. نکته جالب بعد از انتشار این پست توسط انصاری، واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به این موضوع بود که حمایت ویژه و گسترده‌ای از انصاری داشتند و او را باتعصب خواندند. آن‌ها معتقد بودند انصاری زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و باید باشگاه رفتار بهتری با او داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان