تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۷
حسینی:

امیدوارم مسئولان به سود تیم‌های عربی کار نکنند

مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: جام ملت‌های آسیا - استرالیا را از تلویزیون تماشا کردم که در دیدار مقابل عراق عملکرد خوبی داشتیم، اما شکست خوردیم.

حسینی: امیدوارم مسئولان به سود تیم‌های عربی کار نکنند

رویداد۲۴ به نقل از فاکس اسپورت، تیم‌ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی تلاش می‌کند تا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به قهرمانی برسد.

پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همه انتظار دارند تا ایران پس از مدت‌ها در رده خوبی قرار بگیرد.

در همین باره سید مجید حسینی بیان کرد: کی‌روش مربی خوبی است و در جام جهانی ۲۰۱۸ که با حریفان بازی داشتیم، او آنالیز دقیقی روی حریف داشت و به ما یاد داد که چگونه مقابل مراکش پیروز شویم و بتوانیم خوب بازی کنیم.

همه حریفان آسیایی تیم‌های خوبی شدند و در حال پیشرفت هستند. به طور مثال قطر و امارات پیشرفت‌های خوبی داشتند و برای مسابقات آماده می‌شوند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا را از تلویزیون تماشا کردم. در دیدار با عراق به بازی برگشتیم و عملکرد خوبی داشتیم و با تصمیم اشتباه داور که به ضرر ما بود، ۱۰ نفره شدیم و شکست خوردیم. باید امسال به نحوی بازی کنیم که حتی یک اشتباه داور هم نتواند ما را متوقف کند. امیدوارم مسئولان به سود تیم‌های عربی کار نکنند.
م

جید حسینی در پایان گفت: من سرباز تیم ملی فوتبال ایران هستم و در جام ملت‌های آسیا بهترین بازی هایم را انجام می‌دهم و مهم نیست من در ترکیب تیم بازی می‌کنم یا خیر.
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. با یمن، ویتنام و عراق همگروه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان