تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

ترافیک مسیر هراز و فیروزکوه بسیار سنگین است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش شدید برف در مسیر‌های ارتباطی هراز و فیروزکوه گفت: هم اکنون ترافیک در این دو محور به ویژه ورودی شهر دماوند و رودهن از دو طرف بسیار سنگین است.
 رویداد۲۴ ترافیک مسیر هراز و فیروزکوه بسیار سنگین استسرهنگ سیاوش محبی پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بارش شدید برف در محور هراز و فیروزکوه که از صبح امروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور‌های شرق استان تهران به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی معابر هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم بارش و یخ زدگی محور‌ها تردد بدون داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر نبوده و حتی با داشتن تجهیزات زمستانی با کندی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود که از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند چرا که خطرناک است و در صورت تردد، زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا لغزندگی جاده موجب انسداد مسیر و کندی در تردد نشود.
محبی افزود: پلیس و راهداری در طول مسیر حضور داشته و خدمات ارائه می‌کنند و مسافران به توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت نیاز به توقف و بازگشت از مسیر، همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر‌های ارتباطی هراز و فیروزکوه را دارند، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیرو‌های پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور (تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵) تماس حاصل کنند.


منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان