تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

مهاجم موردنظر استقلال: هواداران لیدز مرا می‌خواهند!

کالیب اکوبان هیچ اشاره‌ای به احتمال انتقالش به تهران و یک باشگاه ایرانی نکرده است.
 رویداد۲۴ کالیب اکوبان ۲۴ ساله که در این سال‌ها بازیکن دو تیم کیه‌وو ورونا ایتالیا و لیدزیونایتد بوده بار‌ها به صورت قرضی در همان ایتالیا، آلبانی و ترکیه از این تیم به آن تیم رفته است. او درباره وضعیتش در تیم ترابوزان اسپور ترکیه گفت: «از شرایطم راضی هستم. تیم ترابوزان در رده دوم جدول است و من هم به خوبی با تیم تمرین می‌کنم. هر بار هم که سرمربی به من فرصت بازی داده، سعی کرده‌ام با بهترین کیفیت در زمین مسابقه حضور پیدا کنم».

این بازیکن ایتالیایی غنایی‌الاصل که زاده شهر ورونا در شمال ایتالیاست درباره وضعیت تیم ترابوزان در جدول لیگ ترکیه هم گفت: «شرایط خوبی داریم و رفته‌رفته بهتر هم می‌شویم. ما بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم نتایج بهتری هم در ادامه بگیریم».

اکوبان که پیش از این در باشگاه لیدزیونایتد انگلیس و در چمپیونزشیپ بازی می‌کرد پس از مصدومیت طولانی‌مدت در لیست فروش این تیم قرار گرفت و در نهایت به صورت قرضی به ترابوزان پیوست، اما حالا صحبت‌های دیگری می‌کند. او گفت: «در این نیم‌فصل که به ترابوزان پیوستم از شرایطم راضی‌ام، ولی خیلی از هواداران لیدزیونایتد در این شش ماهه از من خواسته‌اند به تیم لیدز برگردم و کمک کنم تا تیم در چمپیونزشیپ نتایج بهتری بگیرد».

در طول مصاحبه جدید او هیچ اشاره‌ای از سوی خبرنگار و یا خود بازیکن به اینکه ممکن است در ادامه و نیم‌فصل دوم راهی لیگ برتر ایران و تیمی به نام استقلال شود، نشده است. اینکه این مصاحبه روز سه‌شنبه انجام شده و همان شب خبر مذاکرات جدی استقلال با ترابوزان برای انتقال هم‌تیمی سیدمجید حسینی به ایران درز پیدا کرده در نوع خود جالب است.

با توجه به محدودیت‌های شدیدی که مسئولان استقلال برای مسکوت ماندن مذاکرات‌شان با بازیکنان مدنظرشان در نظر گرفته‌اند بعید نیست در این باره به این بازیکن هم تأکید شده است پیش از عقد قرارداد حرفی در این باره نزند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان