تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

سیستم CRM متمرکز مخابرات ایران راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: باهدف تحقق ارتباطی فراگیر، سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت مخابرات ایران (CRM)، به صورت یکپارچه و متمرکز در ۳۱ استان کشور با ارائه خدمات مختلف راه اندازی شد.
سیستم CRM متمرکز مخابرات ایران راه اندازی شد
رویداد۲۴ مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت در ۳۱ استان کشور شرکت مخابرات را به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن ثابت در دنیا مطرح کرده است، به منظور ارائه خدمات متمرکز به مشترکین، در تمام مراکز مخابراتی کشور سیستم یکپارچه CRM مخابرات ایران اکنون در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی این سیستم در مناطق مخابراتی مختلف، سیستم‌های نرم افزاری گوناگونی با ساختار‌های داده‌ای متفاوت به منظور ارائه خدمات استفاده می‌شد، افزود: در سیستم جامع ارتباط با مشتریان مخابرات ایران عملیات ثبت نام، واگذاری، دایری و رفع خرابی‌های اعلامی توسط مشترکین در مراکز مخابراتی به صورت مکانیزه راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطر نشان کرد: سیستم جامع نرم افزاری CRM که توسط مهندسین و متخصصین شرکت مخابرات ایران توسعه و راه اندازی شده است پس از دو سال تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران و شرکت پیمانکار در بیش از چهارده هزار دفتر و مرکز مخابراتی با برگردان و تبدیل داده‌های مختلف هر استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سیستم نرم افزاری مشتریان مخابرات ایران یکی از توسعه یافته‌ترین سیستم‌های مخابراتی در سراسر کشور است افزود: این سیستم جامع، مرجع اطلاعات تمام مشتریان در لایه دسترسی تلفن ثابت است و بر اساس آن کلیه امور مرتبط با مشتریان از جمله ثبت نام، تخصیص شماره، دایری و رفع خرابی مدیریت می‌شود.

مهندس سید مجید صدری درپایان ضمن تشریح مزایای سیستم جامع نرم افزاری CRM عنوان کرد: با بهره برداری از این سیستم، مخابرات ایران قادر خواهد بود عملکرد و کارکرد مشترکین تلفن ثابت خود را به صورت یکپارچه و مرکزی مدیریت نموده تا درآینده‌ای نزدیک خدماتی نوین را بر مبنای امتیازات مشترکین ارائه کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان