تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
سید مجید صدری اعلام کرد:

تسویه بدهی صندوق ایثارگران شرکت مخابرات ایران انجام شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از پرداخت و تسویه بدهی صندوق ایثارگران شرکت مخابرات ایران خبر داد و افزود: تمام تلاش مدیریت و هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران بر این است تا با تمرکز بر روی مسائل و دغدغه‌های تمامی همکاران مشکلات و مسائل آنان هرچه سریعتر با توجه به منابع مالی شرکت حل و فصل شود.
تسویه بدهی صندوق ایثارگران شرکت مخابرات ایران انجام شد
رویداد۲۴ مهندس سید مجید صدری با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه‌های تمامی همکاران به خصوص ایثارگران عزیز که از سرمایه‌های بزرگ و ماندگار شرکت هستند افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده در جلسات هیئت مدیره و معاونت مالی، در مورد تسویه بدهی صندوق ایثارگران و تمرکز ویژه بر روی این موضوع که باعث تقویت انگیزش نیز در بین این بزرگواران است، تسویه بدهی صندوق ایثارگزان شرکت مخابرات ایران انجام گردید.

وی در پایان با تشکر از توجه هیئت مدیره شرکت به وضعیت ایثارگران، اطمینان داد که تمامی دغدغه‌ها و مسائل کارکنان شرکت با بررسی‌ها و حساسیت بالا توسط مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برای رسیدن به راه حل و نتیجه مناسب با توجه به ظرفیت، امکانات و منابع مالی شرکت دنبال می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جانباز20درصدشیمیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
باسلام اینجانب 27سال باحداقل حقوق درشرکت مخابرات ایران منطقه مرکزی مشغول به کارمی باشم چرابه وضعیت معیشتی من توجهی نمی شود نمی دانم ایثارگرازنظرشرکت محترم چه کسانی هستن منه جانبازشیمیایی راشامل نمی شود
نظرات شما
پیشخوان