تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

پرونده‌های کریمی قدوسی روی میز هیات نظارت مجلس

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: 4 مورد شکایت از جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد سه‌شنبه این هفته در این هیات بررسی می‌شود.

پرونده‌های کریمی قدوسی روی میز هیات نظارت مجلس

رویداد۲۴ محمدجواد جمالی امروز (یکشنبه 16 دی‌ماه) در گفت وگویی اظهار داشت: وزارت اطلاعات به دلیل پخش مستندی در صحن علنی مجلس از سوی کریمی قدوسی شکایتی داشته و بیان کرده که این فیلم محرمانه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه سه شنبه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار است شکایت علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد از کریمی قدوسی بررسی شود، همچنین قرار است شکایت معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی در مورد تابعیتی ها در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.

وی افزود: کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان یک سویه است اگر نماینده ای بخواهد شکایت کند باید از قوه قضاییه آن را پیگیری کند.

جمالی در مورد وضعیت پرونده درازهی نماینده سراوان نیز گفت: شکایت کتبی از سوی نمایندگان در مورد این موضوع به دست ما نرسیده بود، اگر هم در هیات نظارت بررسی شد به دلیل ارجاع رییس مجلس بود.

وی در مورد پرونده حمدالله کریمی نماینده بیجار به دلیل شکایت ناجا از وی گفت: من فیلم برخورد نماینده بیجار با یکی از کارکنان نیروی انتظامی را حداقل چهار بار دیدم و این موضوع چندین بار در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس اظهار داشت: ناجا در مورد این موضوع هم به دادگاه و هم به هیات نظارت شکایت کرده است، قرار بود این پرونده دو هفته پیش در هیات بررسی شود ولی به دلیل بیماری مادر نماینده بیجار و عدم امکان حضور وی در هیات، بررسی به زمان دیگری موکول شد.

وی ادامه داد: همچنین ما امروز تماسی با همکاران پارلمانی ناجا برای برگزاری این جلسه در روز سه شنبه این هفته داشتیم که آنان پاسخ ندادند ولی به زودی جلسه این هیات در این موضوع برگزار می شود و در این پرونده به زودی به سرانجام خواهیم رسید.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان