تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

دو علامت سوال بزرگ تیم ملی!

علیرغم اینکه روز آینده رقابت های جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی برای ایران آغاز می شود، اطلاعات دقیقی در مورد سرنوشت قلی زاده و جهانبخش دو وینگر تیم‌ملی در دسترس نیست.

دو علامت سوال بزرگ تیم ملی!

رویداد۲۴ تیم‌ملی فوتبال ایران روز آینده در شرایطی در اولین مسابقه خود از ساعت 17:30 دقیقه با قضاوت ساتو داور ژاپنی برابر یمن قرار می گیرد، که دو مصدوم با شرایطی متفاوت و با وضعیتی مبهم در اردوی تیم حضور دارند.
علی قلی زاده که اینبار بر خلاف روسیه که مسائل فنی مانع حضور او در فهرست نهایی شد، مصدومیت اجازه حضور او در مسابقات را نداد، به عنوان بازیکن شماره 24 در اردو حضور دارد ولی بعید به نظر می رسد، شاهد اتفاقی ویژه و اضافه شدن نام او به لیست باشیم.
سوی دیگر این ماجرا علیرضا جهانبخش است که اگرچه مانند قلی زاده با روحیه بالا در تمرینات کنار سایر بازیکنان حضور دارد ولی وضعیت او برای حضور در ترکیب تیم ملی مشخص نیست و بستگی به صعود ایران به مراحل بالاتر دارد.
جهانبخش که از زمان حضور در اردوی تیم ملی (سوم دی ماه 1397) هنوز یک جلسه تمرینی جدی هم همراه با سایر ملی پوشان نداشته، در آخرین جلسه تمرینی پیش از مصاف با یمن هم شاهد عملکرد هم تیمی های خود شد.
البته قطعا در صورتی که کی روش امیدی به حضور و بهیود جهانبخش نداشت، نام او هم مانند مصدومان دیگر نظیر عزت اللهی، در لیست نهایی تیم ملی قرار داده نمی شد ولی برای دیدن وینگر سرعتی و تکنیکی تیم ملی در امارات و با پیراهن تیم ملی، باید در انتظار مراحل حذفی و صعود ایران از گروهش باشیم.
جهانبخش در دیدار برابر اورتون که بیشتر از یک ماه از آن می گذرد از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی شد و هنوز نتوانسته به شرایط بازی بازگردد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان