تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
فیفا:

ایران برای رقبا در جام ملت‌های آسیا خط و نشان کشید

تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از برتری تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، نوشت: تیم تحت هدایت مرد پرتغالی با برتری قاطع در دیدار افتتاحیه خود، برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشید.
ایران برای رقبا در جام ملت‌های آسیا خط و نشان کشید
رویداد۲۴ تارنمای فیفا نوشت: قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا از همان شروع مسابقه اوج گرفت و در همان ۲۵ دقیقه ابتدایی به لطف دو گل مهدی طارمی و ضربه‌ای که اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی زد و در برگشت باخوردن به سر دروازه بان یمن تبدیل به گل شد، با نتیجه سه بر صفر از حریفش پیش افتاد.

در ادامه دیدار هم سردار آزمون و سامان قدوس که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود، گل‌های بعدی ایران را به ثمر رساندند تا بدین ترتیب برای تیم‌های حاضر در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا خط و نشان پررنگی بکشند.

هفدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۱۵ دی ماه به میزبانی کشور امارات آغاز شده است و تیم ملی فوتبال ایران که برای پایان دادن به حسرت ۴۳ سال قهرمان نشدن پا به این مسابقات گذاشته، دوشنبه شب در ورزشگاه محمد بن زاید شهرابوظبی مقابل تیم یمن صف آرایی کرد.

شاگردان «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی که در پنج مصاف گذشته خود مقابل یمن همیشه پیروز بودند و فقط یک گل دریافت کردند، پنج بر صفر به برتری رسیدند.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی بعدی خود به مصاف ویتنام می‌رود و یمن هم با عراق روبرو می‌شود.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان