تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

خدمات دهی مترو به بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک متروی تهران به مقصد نمایشگاه شهر آفتاب خدمات ویژه‌ای را به بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷) ارائه خواهد کرد.
رویداد۲۴  به منظور افزایش رفاه حال بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی خودروی تهران که در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب درحال برگزاری است، روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷) فاصله حرکت قطار‌های مترو به سمت ایستگاه نمایشگاه شهر آفتاب از ۸۰ دقیقه به ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد. در این روز‌ها ۱۵ قطار بیش از گذشته به سمت این ایستگاه اعزام می‌شود و میزان حرکت قطار‌های خط یک متروی تهران به سمت نمایشگاه شهر آفتاب در روز‌های پنجشنبه و جمعه، از ۱۱ به ۲۶ اعزام افزایش پیدا می‌یابد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفتنی است، ایستگاه نمایشگاه شهر آفتاب در خط فرودگاه امام خمینی (ره) منشعب شده از خط یک متروی تهران قرار دارد که در برنامه روز‌های عادی، برخی از قطار‌های خط یک از ایستگاه شاهد با فاصله حرکت ۸۰ دقیقه به سمت این ایستگاه حرکت می‌کنند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان