تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

کفاشیان: تمدید قرارداد با کی‌روش غیر ممکن نیست

نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: این اراده که قرارداد کی‌روش با فدراسیون ایران تمدید شود وجود دارد و این اتفاق غیر ممکن نیست.

کفاشیان: تمدید قرارداد با کی‌روش غیر ممکن نیست

رویداد۲۴ در پایان دیدار تیم‌های ایران و ویتنام که به برتری دو بر صفر تیم ملی کشورمان ختم شد، علی کفاشیان اظهار داشت: در یک دیدار حساب شده توانستیم ویتنام را ببریم. اگر با همین اقتدار به مصاف عراق برویم و سومین پیروزی را هم در این بازی به دست بیاوریم، تا رفتن به نیمه نهایی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: ما خاطرات خوشی از دیدار با عراق در جام ملتها نداریم اما این بازی را به چشم یک بازی انتقامی نگاه نمی کنیم. این بازی را تنها به چشم یک دیدار حساس نگاه می کنیم که باید در آن پیروز شویم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص دلخوری کی روش و اعتراضات او در جریان بازی گفت: کی روش هم از برخی تصمیمات برگزار کننده بازیها قبل از شروع بازی ناراحت بود. متاسفانه لجبازی کردند و به کادر فنی اتاق ندادند در حالی که اتاق هم بود. من هم چند بار به AFC اعتراض کردم. نمی دانم چرا لجبازی کردند که اتاق خالی را ندادند. ضمن این که داوری هم قدری اشکال داشت و اخطارهای بی مورد هم به بازیکنان ما داده شد. 

کفاشیان در خصوص احتمال عقد قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا بیان داشت: من هم این اخبار را از طریق سایتها شنیده ام. یادم رفت از ایشان بپرسم! الان هم زمان مناسبی نیست که در این خصوص صحبت کنیم. کی روش آنقدر حرفه ای هست که تا زمان اتمام کارش با ایران تصمیمی نمی گیرد و یا اگر بگیرد آنرا اعلام نمی کند.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون قصد تمدید دارد؟ گفت: بستگی به نتایج دارد و از اینجا برسیم و با کی روش به تفاهم برسیم ولی غیر ممکن نیست. در فدراسیون برای تمدید قرارداد کی روش اراده هست. کی روش هشت سال در ایران کار کرده است و اگر بیاید، جام جهانی بعدی هم تضمین می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان