تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

ودیعه‌گذاران حج دوباره فراخوانده شدند

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به فراخوان عمومی برای بروزرسانی اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع، اعلام کرد: تاکنون ۲۰۰ هزار نفر از ودیعه‌گذاران اطلاعات خود را تکمیل و به‌روز رسانی کرده‌اند.
 رویداد۲۴ اکبر رضایی تاکید کرد: تمام دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید نسبت به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزو سازمان اقدام کنند تا برنامه‌ریزی برای این عزیزان و فراخوان‌های بعدی حجاج بر همین اساس صورت گیرد.

وی مبنای برنامه‌ریزی‌ها برای زائران حج تمتع را همین اطلاعات به‌روز رسانی شده دانست و افزود: کانال ارتباطی ما با متقاضیان زیارت حج تمتع ۹۸ و سایر حجاج تمتع در سال‌های آتی، اطلاعات و سامانه‌های به‌روز رسانی شده است، بنابراین افراد دارای قبض ودیعه گذاری باید هرچه سریعتر به تکمیل اطلاعات خود در آدرس reserve.haj.ir بپردازند.

رضایی گفت: هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به‌روز رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... امکان‌پذیر شود.

سازمان حج و زیارت پیش‌تر اعلام کرده بود: یک میلیون و ٢٠٠ هزار ایرانی در نوبت حج تمتع قرار دارند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان