تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

مدارس ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل می‌باشد. مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان فارسان بخش بابا‌حیدر تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و ۹ صبح آغاز می‌شود.
رویداد۲۴  هاشم حاجتی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه ۲۵ دی ماه ۹۷ اعلام شد.

وی افزود:با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل می‌باشد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان فارسان بخش بابا‌حیدر تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و ۹ صبح آغاز می‌شود.

حاجتی خاطرنشان کرد: فعالیت مدارس شهرستان سامان، بروجن و کیار در کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و ساعت ۹ صبح نیز آغاز می‌شود.

وی گفت: در شهرستان شهرکرد نواحی یک و دو مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر، اما در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران مدارس مرغملک و سودجان تعطیل و سایر دوره‌ها در دیگر نقاط این منطقه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع می‌کنند.

حاجتی تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس لردگان و عشایر در دوره ابتدایی فقط در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.


منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان