تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۷
آخرین اقدامات در پرونده سانحه دانشگاه علوم‌وتحقیقات؛

طهرانچی: ۸ دانشجو همچنان بستری هستند

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر این‌که ۸ دانشجوی سانحه اخیر این دانشگاه همچنان بستری هستند، گفت: رسیدگی به پرونده سانحه دانشجویان واحد علوم‌وتحقیقات دانشگاه آزاد تا دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دارد.
طهرانچی: ۸ دانشجو همچنان بستری هستند
رویداد۲۴ محمدمهدی طهرانچی ضمن بیان این مطلب به آخرین اقدامات دانشگاه آزاد در خصوص رسیدگی به پرونده سانحه واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این خصوص رسما اقدامات دانشگاه آزاد را اعلام کردیم و کمیته بررسی تخلفات در دانشگاه برگزار شد؛ در آن اسامی مدیرانی که نسبت به عملکرد در این فرایند قصور داشتند و یا ایفای نقش نکردند، رسما اعلام شد. علاوه بر آن وضعیت پیمانکار و ناظری که از طرف دانشگاه مستقیما مسئولیت نظارت بر حمل و نقل را داشته نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن به اطلاع عموم رسانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز دوشنبه این هفته جلسه بسیار خوبی با خانواده‌های این دانشجویان برگزار شد و اعلام کردیم که مسایل مجروحان و متوفیان را از طرف دانشگاه پیگیری می‌کنیم. چرا که معتقدیم این دانشجویان مانند بچه‌های ما هستند و کاملا در مقام پیگیری وضعیت آن‌ها قرار داریم.

رئیس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۸ نفر از دانشجویان سانحه علوم‌وتحقیقات همچنان در وضعیت بستری قرار دارند که امیدواریم به زودی سلامتی خودشان را کسب کنند.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان