تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
حمله پیروانی به سرمربی تیم ملی:

کی روش قهرمان بر هم زدن اوقات خوش فوتبال ایران است/ همین مردم خرج قراردادش را می‌دهند

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس پاسخ اظهارات کارلوس کی روش را داد و خطاب به او گفت: آخرین بارت باشد درباره مسایل مربوط به پرسپولیس و زندگی مردم ایران صحبت می‌کنی!
کی روش قهرمان بر هم زدن اوقات خوش فوتبال ایران است/ همین مردم خرج قراردادش را می‌دهند
رویداد۲۴ افشین پیروانی با اشاره به مصاحبه اخیر کی روش گفت: به نظر می‌رسد آقای کی روش می‌خواهد با این جنجال سازی‌ها، اتهامات واهی و فرافکنی‌ها قصد دارد با فرار به جلو روی نوع بازی مقابل عراق و برخی انتقاد‌ها سرپوش گذاشته و همچنین در شرایطی که ایران قرعه خوبی تا نیمه نهایی دارد و رقبایی، چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا هم دور از انتظار ظاهر شده‌اند به جای تمرکز روی قهرمانی با حاشیه سازی، بهانه‌های واهی و طرح مخالفان فرضی، قهرمان نشدن احتمالی را توجیه کند. او نمی‌خواهد ببیند که مربیان قبلی یک دهم امکانات کنونی و حمایت‌ها را نداشته‌اند. کی روش هدفمندانه خلاف این حقایق را مطرح می‌کند و این موجب تاسف بسیار است.

پیروانی ادامه داد: زمانی که با کی روش همکار بودم بعد از برد‌ها در اردو‌های تیم لقب جالبی به او داده بودند و می‌گفتند کی روش قهرمان بر هم زدن اوقات خوش فوتبال ایران است. لقبی که فقط برازنده اوست.

پیروانی تصریح کرد: بسیار ناراحت کننده است که کی روش راجع به سفره نان مردم ایران حرف می‌زند و غیر مستقیم به ایرانی‌ها توهین می‌کند. این صحبت‌ها از جانب کسی که حدود ۸ سال دستمزد کلانی از ایرانی‌ها گرفته قشنگ نیست. این حرف او توهین مستقیم به مردم ایران است و مطمئن باشد ایرانیان که عزت، حرمت و افتخارات پرشماری دارند پاسخ این بی‌احترامی بزرگ و زننده او را خواهند داد. او باید بداند یک ایرانی حتی اگر مشکل مالی و اقتصادی داشته باشد اجازه نمی‌دهد کسی حرمتش را زیر پا بگذارد. متاسفانه کسی که به لطف بودجه بیت المال به یکی از گرانترین مربیان ملی فوتبال جهان مبدل شده حرف‌های سخیف و تندی درباره ایرانی‌ها زده. کی روش بهتر است برود تاریخ مبارزات ایرانیان برای حفظ عزت و اقتدار خود را بخواند و بار آخرش باشد درباره زندگی و مسایل اقتصادی مردم ایران حرف بزند، او انگار نمی‌داند همین مردم هستند که خرج قراردادش را می‌دهند.

سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره سفر بیزینس کلاس پرسپولیسی‌ها به ژاپن گفت: آقای کی روش! برای اولین و آخرین بار هشدار می‌دهم وقتی اسم پرسپولیس و ملت ایران را می‌آوری حواست را جمع کن. پرسپولیس تیمی با ریشه و مردمی است که به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا خیلی پرطرفدارتر از تیم‌های کشور‌های او است. او خوب می‌داند پرسپولیس چگونه با یک ملی پوش و در شرایطی که محروم از جذب بازیکن بود و چندین ستاره‌اش از تیم رفته بودند برای قهرمان شدن در آسیا به ژاپن سفر می‌کرد و به باور بنده بیزینس کلاس که سهل است لیاقت داشت کادرفنی و بازیکنانش حتی با جت شخصی به ژاپن بروند. بنده شاهد بوده‌ام تیم ملی در زمان مربیگری کی روش برای معمولی‌ترین بازی‌ها هم با چارتر سفر کرده خود نشان دهنده آن است که قهرمانی‌ها و اقتدار پرسپولیس تا چه حد پاک و بدون حمایتی خاص بوده و کی روش و امثال او که برای این اتهام‌های واهی دلیل موجهی ندارند مجبورند چیز‌های عجیبی همچون بلیط فرست کلاس را برای فرافکنی حرف بزنند، اما بدانند هرگز نمی‌توانند ذره‌ای از ارزش زحمات و افتخار آفرینی‌های بازیکنان پرسپولیس را کم کنند.

پیروانی خاطر نشان کرد: به جرات هم می‌گویم هیچ یک از مربیان سال‌های گذشته تیم ملی چه خارجی و چه داخلی یک دهم امکانات کی روش و تیمش را در اختیار نداشتند و تا این حد از حمایت‌ها برخوردار نبوده‌اند، اما دیدیم که آن‌ها این همه جنجال آفرینی نداشتند و حرمت‌ها را به رغم کمبود‌ها حفظ می‌کردند.

کاپیتان اسبق تیم ملی در ادامه افزود: متاسفانه کی روش به خودش اجازه می‌دهد علیه همه مسوولان ارشد ورزش کشور حرف بزند. او به جای آنکه بگوید: " اقای داورزنی معاون وزیر قبل از بازی به خاطر شاد کردن دل مردم و قدرشناسی از ملی پوشان و روحیه دادن به آن‌ها با حضور در اردو به تیم پاداش دلاری داد و من از ایشان و وزیر محترم ورزش و جوانان به خاطر حمایت‌های‌شان ممنونم" می‌آید و ناامید از تمدید قرارداد و برای توجیه برخی اتفاقات و قهرمان نشدن احتمالی مقابل دوربین رسانه‌های خارجی و داخلی به مردم عزیز ایران و شخص وزیر و خیلی‌های دیگر توهین کرده و اتهاماتی بی‌پایه و اساس را به تیم پرسپولیس نسبت می‌دهد تا موفقیت‌های آن را کم ارزش کند. کی روش خوب می‌داند وزارت ورزش بیشترین حمایت را همیشه از تیم کی روش داشته و به همین خاطر می‌گویم سرمربی پرتغالی تیم ملی هم بی‌معرفت است و هم نمک نشناس! او روزی به مسببان و عوامل آوردنش به ایران توهین کرد و بار دیگر هم به مسوولان ورزش کشور و متاسفانه کار را به جایی رسانده که به نوعی پا در زندگی خصوصی و عزت و حرمت ایرانیان گذاشته و باید بداند که یک ایرانی زیر بار مشکلات نه خم می‌شود و نه می‌شکند و نمی‌گذارد هم کسی حرمتش را بشکند.

پیروانی در ادامه گفت: همه می‌دانید بنده پس از جدایی از تیم ملی تا به امروز سکوت محض اختیار کردم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود، خیلی‌ها هم بخاطر آرامش تیم ملی خلاف عقیده و میل‌شان سکوت کردند، اما خود این مربی استاد حاشیه‌سازی علیه تیم ملی است. او دارد این فرصت طلایی برای قهرمانی که ماحصل هشت سال هزینه کلان و و فرصت دادن به ایشان و همچنین دور از شرایط آرمانی بودن تیم‌های مدعی فوتبال آسیا است را با خود زنی می‌سوزاند و امروز به جرات می‌گویم هیج فردی نتوانسته به‌اندازه خودش به بخت قهرمانی تیم لطمه بزند. او تمرکز و آرامش را از تیم گرفته و به همه توهین می‌کند و باید بداند صبر ما ایرانی‌ها هم‌اندازه‌ای دارد و اگر هم مسوولان ارشد ورزش کشور، پیشکسوتان و بسیاری از اصحاب رسانه در قبال حرمت شکنی هایش صبوری کرده‌اند بخاطر منافع ملی و مصلحت تیم ملی بوده. حال خطاب به خودش هم می‌گویم که هرگز یک ایرانی را دست کم نگیرد وباید بداند نجابت و صبوری ایرانی‌ها هم حدی دارد.

پیروانی تاکید کرد: نمی‌دانم او به رغم این همه نارضایتی در همه این سال‌ها و این همه متشنج کردن فضای فوتبال ملی چرا نمی‌رود، شاید هیچ تیم یا کشوری پیدا نمی‌شود که حاضر باشد پول کلان به مربی پروازی بپردازد و توهین هم بشنود.

پیروانی در پایان گفت: آرزوی قلبی‌ام این است که تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌ها شود. حیف است این نسل و این بازیکنان لایق و شایسته‌ای که داریم قربانی این حاشیه سازی‌ها و این جنجال‌های خود ساخته مربی تیم‌شان شوند. برای ملی پوشان بهترین روز‌های ممکن را در این جام در پیش رو داریم و آن‌ها خود خوب می‌دانند که قلب همه بازیکنان اسبق تیم ملی و هشتاد میلیون ایرانی برای سربلندی بازیکنان با غیرت تیم ملی‌شان می‌تپد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
رضا از رشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
1
از قديم گفتن آب كه سر بالا بره قورباغه ابوعطا ميخونه افشين پيرواني داره در مورد حق و حقوق مردم ايران صحبت ميكنه اي خدا شكرت مرديم از اين همه دلخوشي آخه لامصب همه علت اخراجتو از تيم ملي ميدونن همه ميدونن استارلايت رو چطور صاحب شدي بعد مياي در مورد كيروش و پول مردم ايران صحبت ميكني
ع. محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
1
باید به پیروانی عزیز گفت جانا سخن از دل ما ایرانیان می گویی. موجب تاسف است که یک مربی خارجی بی معرفت گستاخانه نمک می خورد و‌نمک دان می شکند.
چطور باید مسوولان و مردم تداوم این همه هزینه های گزاف در تحریم و تحقیر و توهین و فرافکنی را بخاطر ورزش فوتبال تحمل کنند؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
1
پیروانی بوی کباب به مشامش خورده
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
0
در تصویر بالا ، از نحوه لبلس پوشیدنش مشخصه که ، تشویش و آشفتگی داره


آخه عزیزم کسی که از زیر کت ، ژاکت میپوشه ، پیراهنش رو میکنه توی شلوارش
این چه تیپیه
نکنه معرف شخصیت ایرانی هاست..!
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
1
1
کیروش خیلی پررو هست راهشو یاد گرفته که کی چی بگه همه رو بندازه بهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
0
اینها حرفه مگه این پول به اقای کی روش داده نمیشد بین ایرانیها تقسیم میشد؟اتفاقا کی روش تیم قدرتمندی ساخته که کم مونده بود صعود کنیم از گروه مرگ در جام جهانی
نظرات شما
پیشخوان