تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

تقدیر حناچی از قدیمی‌ترین غسال تهران

شهردار تهران از "صفر آزادی نژاد" قدیمی‌ترین تطهیرکننده تهران تقدیر کرد.

رویداد۲۴ پیروز حناچی به همراه خانواده با حضور در گردهمایی بزرگ خانوادگی ۲۰۰۰ نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در برج میلاد تهران با هدف تکریم پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا (س) از "صفر آزادی نژاد" قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد.

شهردار تهران طی سخنانی گفت: طبق آمار و ارقام و براساس نظرسنجی‌های موجود میزان رضایت شهروندان از خدمات بهشت زهرا (س) سطح بالایی دارد و این نشان می‌دهد که سازمان بهشت زهرا (س) کارش را خوب انجام می‌دهد.

حناچی تصریح کرد: خدمات معنوی و خداپسندانه‌ای که شما پرسنل زحمتکش در شرایط سخت به شهروندان و مراجعان داغدار ارائه می‌کنید که باعث تسلی روح و روان افراد داغدیده می‌شوید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، صفر آزادی نژاد به عنوان قدیمی‌ترین تطهیر کننده شهر تهران و سازمان بهشت زهرا (س) است که پیکر مطهر بسیاری از شهدای گرانقدر از جمله شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز، شهید رجایی، شهید پلارک، شهید چمران و بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تعداد بسیار از اموات مسلمین را در طی ۳۵ سال خدمت را تطهیر کرده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حناچی ، شهردار تهران
نظرات شما
پیشخوان