تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

سردار نقدی: کسی که با بهائیان دوستی کند بهایی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تشجیع بهائیت دم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است، گفت: باید با قاطعیت برابر این گونه تهدید‌ها و انحراف‌ها ایستاد و کسی که با بهائیان دوستی می‌کند خودش بهائی است.
رویداد۲۴ - رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تشجیع بهائیت دم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است، گفت: باید با قاطعیت برابر این گونه تهدید‌ها و انحراف‌ها ایستاد و کسی که با بهائیان دوستی می‌کند خودش بهائی است.

سردار محمدرضا نقدی در همایش ستاد برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: برگزاری مراسم سالگرد امام (ره) و سخنرانی مقام معظم رهبری در آن همیشه برای ما در حکم یک راهنما بوده است و ما را به دقیق‌تر پیمودن مسیر امام (ره) رهنمون شده است تا از زاویه‌ها و فاصله‌هایی که از خط امام (ره) گرفته‌ایم دور کند.

وی با بیان اینکه ما امروز در برابر دشمنانی قرار گرفته‌ایم که می‌خواهند حق و باطل را در هم آمیزند تا مردم راه را گم کنند، اظهار کرد: در شرایط فعلی و با دشمنانی که در برابر آن‌ها قرار گرفته‌ایم اگر در برابر جو زدگی‌ها و حرکت‌های انحرافی نایستیم سبب پیشرفت دشمن خواهیم شد. همانطور که در سال گذشته نیز شاهد بودیم عده‌ای سخنانی را به دروغ به امام خمینی (ره) منتسب کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در سال گذشته شنیدیم که عده‌ای می‌گفتند امام (ره) مبارزه با آمریکا را به شکلی که هم اکنون دنبال می‌شود نمی‌پسندید و یا اینکه امام (ره) خواهان حذف شعار مرگ برآمریکا بوده است که البته این گونه ادعا‌ها با هشدار رهبری در زمینه خطر تحریف افکار و سخنان امام (ره) مواجه شد.

نقدی با بیان اینکه امروزه عده‌ای به دنبال تشجیع بهائیت هستند، اظهار کرد: بهائیت یک فرقه جاسوسی است و هیچ کس آن را به عنوان دین به رسمیت نمی‌شناسد. اگر بهائیت دین است، پیغمبر آن کیست؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کار بهائیت در طول سال‌های پیش از انقلاب این بود که سلطه شاه را بر ایران تداوم بخشد، ‌هسته اصلی ساواک را تشکیل دهد و دست به کشتار فراوان مردم بزند.

نقدی با تاکید بر اینکه تشجیع بهائیت، دم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است، گفت: ‌باید با قاطعیت با این گونه تحریف‌ها و انحرافات برخورد شود چرا که چنین اعمالی در زمینه تشجیع بهائیت ظلمی در حق همه مردم ایران، شهدای انقلاب و مکتب نورانی و پاک اسلام است و به مصداق آیه‌ای از قرآن می‌توان گفت: کسی که با بهائیان دوستی کند خودش هم بهایی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند که مراسم سالگرد امام (ره) در کمال آرامش و امنیت برگزار شود، اظهار کرد: امیدواریم مراسم سالگرد امام (ره) در کمال آرامش و امنیت و سلامت انجام شود و نقاط ضعفی که از سالهای پیش در زمینه برگزاری این مراسم وجود داشت در این دوره رفع گردد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان