تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
کارشناس فوتبال از ضعف بیرانوند گفت؛

مشکل فنی بیرانوند برای پیوستن به تیم‌های اروپایی چیست؟

دروازه بان شماره یک تیم ملی برای تحقق رویای اروپایی‌اش یک مشکل دارد.
مشکل فنی بیرانوند برای پیوستن به تیم‌های اروپایی چیست؟
رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند پس از درخشش بی نظیرش در جام جهانی و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو، با پرسپولیس هم توانست به فینال آسیا برسد. فینالی که پرسپولیسی‌ها مدیون سوپر واکنش‌های بیرانوند در دیدار‌های مختلف این تیم بودند. او حالا همچنان مرد شماره یک تیم ملی است و درون دروازه تیم کارلوس کی روش هم می‌درخشد.

بیرانوند که در بازی مقابل عراق با یکی دو واکنش عالی حکم صدرنشینی تیم ملی را امضا کرد، در مصاف برابر عمان هم با درخشش در دقیقه یک راه صعود تیم ملی به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا را هموار کرد.

راهی که برای خود بیرانوند هم می‌تواند منجر به تحقق رویای همیشگی اش یعنی رفتن به فوتبال اروپا بشود. رویایی البته در راه واقعی شدنش یک مانع فنی وجود دارد. مانعی که محمد تقوی از آن پرده برداشت.

این کارشناس فوتبال ایران در خصوص بحث پیوستن علی بیرو به یک تیم اروپایی می‌گوید: «بازی با پای بیرانوند ضعیف است. الان فوتبال اروپا دروازه‌بانی می‌خواهد که بتواند با پا هم بازی کند. اگر بهترین هم باشی در واکنش‌ها، باید بتوانی با پا پاس بدهی و بازی کنی. البته که قابل حل است، ولی در اروپا معمولا کسی را برای یاد دادن نمی‌آورند بلکه می‌آورند تا از او استفاده کنند مخصوصا اگر دیگر جوان نباشد و مثلا ۲۵، ۲۶ ساله شده باشد. ما حتما باید این موضوع را در فوتبالمان جا بیندازیم که دروازه بان‌های ما بتوانند با پا کار کنند. چون الان در فوتبال اروپا بازی از عقب شروع می‌شود و دروازه بان نقشی کلیدی در این امر دارند. بیرانوند اگر این مورد را داشته باشد می‌تواند در اروپا بازی کند.»
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شاپور ساسانی
|
Belgium
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
2
2
آقای تقوی با این سبک نمیتونید پنگوئن و جوجه پنگوئن رو بهترین دروازبان ایران معرفی کنید
استدعا میکنم یا به چشم پزشکی و یا روانپزشکی بروید چونکه آلزایمر از خطرناکترین بیماریهاست
نظرات شما
پیشخوان