تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
احسان حدادی:

حتما بچه سر راهی دوومیدانی بودم/ با رئیس فدراسیون پدرکشتگی ندارم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن ابراز امیدواری کرد بتواند در المپیک توکیو بهترین نتیجه را برای دوومیدانی ایران کسب کند.

حتما بچه سر راهی دوومیدانی بودم/ با رئیس فدراسیون پدرکشتگی ندارم

رویداد۲۴ احسان حدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران و پیشکسوتان دوومیدانی گفت: اینجا خانواده ماست و از اینجا قهر نمی‌کنم. معذرت می خواهم دیر آمدم از مسافرتی رسیدم و دکتر صالحی امیری تماس گرفتند و آمدم.

وی در مورد شرایطی که برایش ایجاد شده است گفت: جلسه ای با دکتر صالحی امیری داشتیم که گفتند چه میزان بودجه برای آمادگی جهت حضور در المپیک لازم دارید که من حساب کردم و ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد دادم.  اگر بتوانند این مبلغ را فراهم کنند در بهترین شرایط تمرین می کنم. این مبلغ حداکثر هزینه بود و می شود با دو میلیارد هم تمرین کرد. من تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک بهترین نتیجه را بگیرم.

احسان حدادی ادامه داد: هیچ اختلافی وجود ندارد. ما دوست هستیم و همه به هم لبخند می زنند فقط کمی ناملایمتی هست. شیرینی ورزش این است که ورزشکار امکانات می خواهد و مدیران می گویند چیزی نیست همین است که روی سکو ورزشکار یادش می افتد و گریه می کند.

وی ادامه داد: از برگزار کننده این مراسم گلایه ای دارم از بچگی  رسم است که از بزرگترها تشکر می کنند. من فکر می کنم بچه سرراهی دوومیدانی بودم که لابد بدون مربی مدال آوردم. حسین توکلی در دو سال گذشته زحمت زیادی برای من کشید کاش همانطور که مدیریت یاد می گیرند به این موضوع دقت می کردند. حتی کسی اسم وی را نیز نیاورد. توکلی در اردوهای من حاضر بوده و بحث مربیگری وی به کنار، از نظر روحی خیلی می تواند به من کمک کند. فکر نمی کنم ایرادی داشته باشد وی به من کمک کند. ایشان قهرمان المپیک است و می داند دغدغه دوومیدانی چیست. اگر در دوومیدانی قهرمان المپیک داشتیم از او کمک می گرفتم.

وی در پاسخ به سوال مهر که صالحی امیری ابراز امیدواری کرد مشکل شما و فدراسیون دوومیدانی به زودی تمام می شود نظر شما چیست گفت: نه من با کیهانی پدرکشتگی دارم نه ایشان با من. درست است که وقتی مدال طلا می آورم فرودگاه نمی آیند اما امیدوارم همه این مشکلات حل شود.

وی در خصوص مربی‌اش گفت: با مربی‌ام صحبت کردم و مبلغ دو ماه گذشته را پرداخت کرده ام. وی فعلا اینترنتی با من کار می‌کند و شرایط آمدن به ایران را ندارد. اگر امکانش باشد ورزشکاران چینی که با وی کار می کنند هم به ایران می آیند تا اردویی با هم داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا این حواشی تاثیر منفی در کارتان نداشته گفت: حاشیه ای نبوده است اینها دغدغه هایی بوده است من درخواست پول نکردم گفتم مربی و امکانات می خواهم  من گفتم اگر هدفمان طلای المپیک باشد می توانیم نقره و برنز کسب کردم. اگر هدفمان ششمی باشد به فینال هم نمی رسیم.

وی افزود:دو سال است حقوقی از فدراسیون نمی گیرم قطعا کسی که در المپیک مدال می آورد و تنها مدال آور این خانواده است باید انتظارات بیشتری داشته باشد. من اگر در همین هتل المپیک هم تمرین کنم مدال آسیا را می آورم ولی می خواهم بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان