تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
خبرنگار پرس‌تی‌وی پس از آزادی از زندان؛

مرضیه هاشمی: اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود

خبرنگار پرس تی وی پس از آزادی از زندان با تاکید بر اینکه بازداشت شدنش یک مساله شخصی نبوده است افزود: از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین زمینه برگزار می‌شود، شرکت کنند.
مرضیه هاشمی: اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود
رویداد۲۴ مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی در و اولین اظهارات خود پس از آزادی از زندان گفت: با توجه به شرایط موجود از همه دعوت می‌کنم تا به ما بپیوندند و در تظاهرات روز جمعه شرکت کنند. طبیعتا اتفاقاتی که برای من افتاد یک مساله شخصی نبود و ممکن است این اتفاق برای هر شخص دیگری در آمریکا در هر زمانی اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما باید با این مساله مقابله کنیم، ما در مقابل این ظلم می‌ایستیم و از همه می‌خواهم که در تظاهرات روز جمعه که در همین راستا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از ۱۱ روز بازداشت در آمریکا روز چهارشنبه بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده‌اش در واشنگتن ملحق شد.

وی که مجری و خبرنگار شبکه پرس تی وی است روز یکشنبه ۱۳ ژانویه (۲۳ دی ماه) بدون هیچ اتهامی در فرودگاه سنت لوئیس این کشور بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» در واشنگتن منتقل شد. بازداشت او به عنوان یک خبرنگار، بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان