تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
قانون منع بکارگیری بازنشستگان فقط در ظاهر اجرا شد؟

حضور آدم‌های اشتباهی در امارات/ از نماینده مجلس تا ریاست سابق حراست!

حضور یک نماینده مجلس و برخی افراد در امارات که سمتی در فوتبال ایران ندارند، داد علاقمندان به فوتبال را در آورده است.
حضور آدم‌های اشتباهی در امارات/ از نماینده مجلس تا ریاست سابق حراست!
رویداد۲۴ به تازگی عکسی از امارات منتشر شده که در آن احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس که پیگیر قانون منع به کارگیری بازنشستگان بود و همینطور محمدجواد عباباف، مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش در کنار مهدی تاج قرار دارند.

سوالی که به وجود آمده این است که یک نماینده مجلس با چه هزینه‌ای و از طرف چه نهادی به امارات رفته است. اگر قاضی‌زاده هاشمی با هزینه فدراسیون فوتبال و یا مجلس به امارات رفته باشد باید دلیل حضور او در محل برگزاری مسابقات مشخص شود. در شرایطی که مردم شرایط اقتصادی خوبی ندارند و حتی برای یک سفر داخلی هم با مشکل مواجه می‌شوند دلیل حضور یک نماینده مجلس در امارات چه می‌تواند باشد؟ شاید هم این نماینده مجلس با هزینه شخصی به امارت سفر کرده تا از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های تیم ملی باشد، اما در این صورت باید از او سوال کرد آیا در مجلس کار مهمی‌تر وجود نداشته که او در این شرایط نا به سامان اقتصادی با هزینه شخصی به امارات رفته است؟

حضور محمدجواد عباباف در امارات که در حال حاضر سمتی در وزارت ورزش ندارد از نکات مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. به نظر می‌رسد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تنها در ظاهر اجرا شده و افرادی که سمت‌شان را در ورزش به دلیل بازنشستگی از دست داده‌اند هنوز هم در اطراف ورزش دیده می‌شوند.

نکته مهم دیگر نحو گزینش اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای اعزام به امارات است. طبق اطلاعاتی که به دست آورده افرادی مثل ممبینی و شیعی که مصاحبه حمایتی از رئیس فدراسیون نداشتند به امارات اعزام نشدند، اما محمود طالقانی و فریدون اصفهانیان اکنون در امارات حضور دارند.

این موضوعات سوالاتی که برای بسیاری از هواداران فوتبال به وجود آمده و بهتر است نماینده مردم در مجلس و همینطور اشخاصی که دیگر سمتی در ورزش ندارند مشخص کنند با چه هزینه‌ای و به چه دلیل به امارات رفته‌اند.
 
منبع: بانک ورزش
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان