تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

دبیرکل موتلفه: چرا برخی برای تصویب پالرمو اصرار دارند؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وقتی دولت و وزارت امور خارجه اظهار می‌کند که با پذیرش پالرمو و CFT هیچ تضمینی برای حل مشکلات اقتصادی نیست، چرا برخی هنوز اصرار بر تصویب آنها دارند؟

چرا برخی برای تصویب پالرمو اصرار دارند؟

رویداد۲۴ محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به بدعهدی آمریکا و اروپا در پیمان برجام اظهار کرد: سوال این است که دولت با آنکه شاهد نقض عهد آمریکا و اروپا در برجام است چرا در مقام مقابله با مثل بر نمی‌آید؟

وی خطاب به دولتمردان آمریکا و اروپا تصریح کرد: اینکه فکر کنید هر روز بر حجم فشار خود به ایران بیفزایید به امید اینکه ملت ایران را تسلیم کنید، یک توهم بیش نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرآیند تصمیم گیری در مورد لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: وقتی دولت و وزارت امور خارجه اظهار می‌کنند که با پذیرش آنها هیچ تضمینی برای حل مشکلات اقتصادی نیست، چرا برخی هنوز اصرار بر تصویب آنها دارند؟ در مورد برجام با آن همه وعده‌های واهی کاری از پیش نرفت حالا هم که می‌گویند با این لوایح مشکلی حل نخواهد شد چرا امتیازدهی به دشمن بدون اخذ کوچک‌ترین امتیاز را دنبال می‌کنند؟ نام این رویکرد در دیپلماسی خارجی و نیز رعایت حقوق ملت ایران چیست؟

حبیبی همچنین با اشاره به تداوم حملات اسرائیل به فرودگاه دمشق اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند، همانطور که نماینده سوریه در سازمان ملل گفت، اگر فرودگاه‌های تل آویو مورد حمله موشکی مقاومت قرارگیرد حتماً رژیم اشغالگر قدس از این آتش افزوی‌ها دست خواهد کشید. به نظر ما مقاومت در خطوط نبرد در غزه، لبنان و سوریه آماده است یک درس فراموش نشدنی به جلادان صهیونیستی بدهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدنبی حبیبی ، cft
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان