تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد؛

۱۲ امشب آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور نوبت بهمن ۹۷ گفت: ساعت ۲۴ امروز ۱۰ بهمن مهلت ثبت نام به پایان می‌رسد.
۱۲ امشب آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷
رویداد۲۴ حسین توکلی اظهار داشت: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ صرفاً براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود.

وی گفت: این پذیرش بر اساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۱۲ دی ماه ۹۷ صورت می‌گیرد و افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت این مراکز و یا مراجعه حضوری و مستقیم به این مراکز، در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

توکلی تاکید کرد: تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند نیز امکان ثبت نام در این پذیرش را دارند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره ۳۹۰ هزار نفر در ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه پیام نور است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و شامل سایر رشته محل‌های دوره‌های روزانه و شبانه و کدمحل‌های سایر دوره‌ها که پذیرش آن‌ها صرفاً سوابق تحصیلی است و ظرفیت آن‌ها تکمیل شده، نیست.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان