تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

نامه‌ی کی‌روش خطاب به فردوسی‌پور +عکس

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که پس از شکست تیم ملی مقابل ژاپن در جام قهرمانان آسیا از این سمت کناره‌گیری کرد در صفحه رسمی اینستاگرام خود خطاب به عادل فردوسی‌پور نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد.
رویداد۲۴ متن نامه به شرح زیر است:
"از فرصتی که به من دادی تا آخرین احساسات و تفکرات شخصی و حرفه‌ای خود را در آخرین مصاحبه به عنوان سرمربی تیم ملی با شما در میان بگذارم تشکر می‌کنم. من این مصاحبه را در حالی انجام دادم که از قبل از آخرین بازی نخوابیده بودم و بسیار خسته بودم.

اینکه با شکست همه چیز تمام شود بسیار دردناک و عذاب آور بود. این آرزوی تیم ما بود که وضعیت را تغییر دهیم و به هواداران فوتبال ایران در نهایت خوشحالی را هدیه دهیم.

اما مثل همیشه این اتفاق ممکن نشد تیم من همه تلاش خود را کرد و تا جایی می‌توانست برای افتخار و شادی ملی جنگید. مثل همیشه آن‌ها تلاش کردند جایگاه پیراهن تیم ملی را بالاتر ببرند. من فکر می‌کنم آن‌ها مستحق احترام و قدردانی برای همه کار‌هایی هستند که برای مردم در هشت سال گذشته انجام داده اند.

من معتقدم که وقتش نیست آن‌ها را انتقاد کنیم بلکه وقت آن است که از این فرصت با درس گرفتن از نکات مثبت و منفی از تجربه فوق العاده‌ای که از ۱۰۰ بازی طی هشت سال کسب کردیم خودمان را ارتقا دهیم.

ما با علم به اینکه تصویری قابل احترام و شهرتی عالی برای تیم ملی ایران وکشور ایران در سطح جهان ایجاد کردیم به خودمان افتخار می‌کنیم. ما با علم به اینکه مردم در داخل احساس غرور و خوشحالی از عملکرد و دستاورد‌های ما دارند به خودمان افتخار می‌کنیم.

این چیزی است که در زندگی حرفه‌ای فوتبالی ما اهمیت دارد. اینکه همیشه بدانیم برای چه بازی می‌کنیم. مهم نیست با چه سختی‌ها و دشمنی‌هایی مواجه می‌شویم، ما به راهمان برای این مردم با هم ادامه می‌دهیم. بگذارید این مردم در نهایت ارزیابی‌ها و قضاوت‌های نهایی خود را بدون هیچ تخریب عمومی بیان کنند.

در نهایت اینکه،
از بازیکنانم بسیار سپاسگزارم؛ این‌ها بهترین خانواده فوتبالی من تا ابد خواهند بود. همه تان را دوست دارم.
از همه اعضا و کارکنان وفادار سپاسگزار و قدردانم. همه شما را دوست دارم.
از فوتبال ایران برای اینکه این افتخار را به من داد تا به هواداران تیم ملی ایران خدمت کنم سپاسگزارم. همه شما را دوست دارم.
از این کشور و مردم ایران برای اینکه این افتخار را به من دادند که اینجا را خانه خود بنامم و بخشی از وجودم را در آن باقی بگذارم سپاسگزارم. همه شما را دوست دارم.
برای همه شما از صمیم قلب آرزوی صلح و شادی دارم."
 
پست اختصاصی کی‌روش برای فردوسی‌پور +عکس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عادل فردوسی پور
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان