تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
سید مجید صدری:

تلاش ۴۰ ساله و مستمر مخابرات ایران برای تحقق ارتباطی فراگیر و پایدار

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با توصیف نقش گسترده این شرکت در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور و همگامی با فناوری در تمام عرصه‌ها گفت: وجود ۱۱۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه، کسب رتبه نخست حوزه ارتباطات در سال‌های متمادی و معرفی شرکت مخابرات ایران به‌عنوان قدرتمندترین شرکت مخابراتی غرب آسیا از مهم‌ترین دستاورد‌های مجموعه مخابرات در طول ۴۰ سال گذشته است.
تلاش ۴۰ ساله و مستمر مخابرات ایران برای تحقق ارتباطی فراگیر و پایدار
رویداد۲۴ سیدمجید صدری با تشریح خدمات مجموعه مخابرات در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش مجاهدانه کارکنان این شرکت در دوران دفاع مقدس به‌منظور حفظ پایداری ارتباطات و پس‌از آن، تبدیل شبکه و زیرساخت مخابرات کشور از آنالوگ به دیجیتال، از اقدامات اساسی و تأثیرگذار شرکت مخابرات ایران در طول چهل سال انقلاب پر افتخار اسلامی است.

وی افزود: علاوه بر نقش تأثیرگذار شرکت مخابرات ایران در پایداری ارتباطات مخابراتی در دوران جنگ تحمیلی، بیشترین نیروی ایثارگر در بین تمام سازمان‌ها در سراسر کشور متعلق به شرکت مخابرات ایران است و کارکنان متعهد این شرکت در طول ۸ سال دفاع مقدس، تعهد خالصانه خود را به اصول و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشتند.

 سیدمجید صدری بابیان اینکه شرکت مخابرات ایران از گذشته تاکنون به‌عنوان قدیمی‌ترین، مجرب‌ترین و گسترده‌ترین اپراتور مخابراتی کشور، خود را موظف به بسترسازی برای توسعه ارتباطات مخابراتی کشور می‌داند، افزود: وجود ۷ میلیون مشترک اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران و ظرفیت‌سازی عظیم و گسترده با ایجاد شبکه ۱۶۰ هزار کیلومتری فیبر نوری (تانوما) برای ۷/۱ میلیون مشترک برای دریافت جدیدترین فناوری حوزه ارتباطات ثابت در جهان و ورود به عصر گیگا از فعالیت‌های مهم شرکت مخابرات ایران در حوزه دیتا و اینترنت است.

وی با تشریح ارزش برند شرکت مخابرات ایران در بین تمام شرکت‌های بزرگ کشور تصریح کرد: کسب استاندارد ارزش‌آفرین برند ISO ۱۰۶۶۸ و ثبت برند شرکت مخابرات ایران از فعالیت‌های مهم مخابرات در تقویت هویت برند و پاسداری و صیانت از این برند ارزشمند ملی است.

 سیدمجید صدری افزود: ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران در فضای بین‌المللی، دریافت تقدیرنامه یونسکو در توسعه ارتباطات روستایی با ایجاد دسترسی برای ۵۱ هزار روستا در تلفن ثابت و ۱۵ هزار روستا در اینترنت پرسرعت و همچنین کسب رتبه نخست گروه ارتباطات و مخابرات در رتبه‌بندی IMI از برگ‌های زرین تلاش‌های کارکنان و متخصصین شرکت مخابرات ایران در این دوران می‌باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: با تلاش و تعهد کارکنان فهیم و خدوم شرکت مخابرات ایران، این شرکت توانست در ۴۰ سال گذشته به افتخارات متعددی در زمینه‌های مختلف فنی، مخابراتی، ایفای نقش‌های مسئولیت‌های اجتماعی و موارد مختلفی در بخش‌های پیاده سازی حاکمیت شرکتی و الگو‌های سازمانی دست یابد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌صورت مطابق با استاندارد‌های جهانی در حال پیشرفت و توسعه است، افزود: شرکت مخابرات ایران با انتخاب شعار ارتباطی فراگیر، مجموعه مخابرات را در گسترش و توسعه زیرساخت شبکه و ارتباطات حوزه ثابت و سیار در تمام نقاط میهن اسلامی متعهد می‌داند و تلاش دارد تا روزبه‌روز خدمات باکیفیت‌تری را به ده‌ها میلیون مشترک از نزدیک‌ترین تا دورترین نقاط کشور ارائه دهد.
 
سیدمجید صدری همچنین تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران با داشتن سرمایه انسانی متخصص و کارآمد، در حفظ شأن و منزلت مادی و معنوی کارکنان خود کوشا بوده و توجه به دغدغه‌ها و مسائل انسانی همواره از مهم‌ترین اولویت‌های مورد توجه مدیران و مسئولین شرکت است.

وی با اظهار اینکه شرکت مخابرات ایران همواره به جز سوددهی به تضمین منافع تمام مشتریان خود در سراسر کشور توجه دارد، افزود: در همین راستا، شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح هم کد سازی و حذف کد‌های بین‌شهری، گام مهمی در کاهش تعرفه مخابرات و مشتری مداری برداشت که با تحقق این موضوع در هزینه‌های تمام مشترکین تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در جای‌جای کشور صرفه‌جویی قابل‌توجهی ایجاد شد.
 
سید مجید صدری با بیان اینکه همواره ایجاد زیرساخت دولت الکترونیک و ارائه تمام خدمات به‌صورت غیرحضوری از اولویت‌های شرکت بوده است، افزود: در سال‌های اخیر با تلاش جهاد گونه کارکنان شرکت، عملیات توسعه زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات و همچنین تأمین زیرساخت موردنیاز اپراتور‌ها و سازمان‌ها به‌صورت کامل انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همگامی با آخرین تکنولوژی‌های مخابراتی در دنیا جزء مهم‌ترین اولویت‌های شرکت مخابرات ایران در رویکرد معطوف به آینده است و در همین راستا با تلاش فراوان برای تسهیل شرایط دریافت فناوری فیبر نوری، در تلاش هستیم تا این فناوری را که نقطه عطفی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطات ثابت کشور و به‌عنوان بنیان توسعه ICT مطرح است، به جامعه مشتریان شرکت اعم از تجاری و خانگی ارائه دهیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان