تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
کارشناس فاکس:

برای کی‌روش ناراحت هستم/ فاصله فنی فوتبال ایران و ژاپن سه گل نبود

کارشناس مطرح فوتبال آسیا گفت: تیم ملی ایران تا مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بهترین تیم بود، اما در مقابل ژاپن باخت بدی را کسب کرد. با این حال باید به این تیم افتخار کرد.
برای کی‌روش ناراحت هستم/ فاصله فنی فوتبال ایران و ژاپن سه گل نبود
رویداد۲۴ گابریل تان در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا که با قهرمانی تیم ملی قطر به پایان رسید گفت: به نظرم آسیا بار دیگر نشان داد که در مسیر پیشرفت قرار دارد. قطر سالیان زیادی است برای این قهرمانی نقشه کشیده بود. آن‌ها کار خود را از تیم‌های پایه آغاز کردند و حالا توانستند با یک مربی موفق که شناخت کاملی از فوتبال آسیا پیدا کرده بر بام فوتبال قاره بایستد.

کارشناس مطرح ورزشی فاکس اسپورت آسیا در ادامه افزود: طبق معمول تیم‌هایی که برنامه داشتند توانستند به مراحل بالاتر برسند. تیم‌های درجه دوم آسیا هم فاصله خودشان را با غول‌های فوتبالی کم کرده بودند تا شاهد برخی نتایج شگفت انگیز هم باشیم.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ایران تا قبل از نیمه نهایی بهترین تیم بود. قدرت بازیکنان ایران در کنار کارلوس کی‌روش می‌توانست این تیم را به قهرمانی برساند. من فوتبال ژاپن را خیلی دوست دارم، اما مشخص است که فاصله فنی دو تیم به اندازه سه گل نبود.

«تان» درباره حذف ایران در مرحله نیمه نهایی افزود: ایران لیاقت بسیار بالایی داشت که من شخصا فکر می‌کنم می‌تواند با ادامه مسیر پیشرفتش به بالاترین سطح باز گردد. به شخصه برای کارلوس کی روش ناراحت هستم که نتوانست به اهداف بلندمدت خود نزدیک شود و به موفقیت دست پیدا کند. با این حال عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا باید باعث غرور و افتخار تمام فوتبالی‌ها باشد. فوتبالی که این تیم ایجاد می‌کرد بدون نقص بود، اما در مقابل ژاپن روی اشتباهات باخت سنگینی را متحمل شد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان