تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
لاریجانی در مراسم آغاز رزمایش اقتدار بهداری رزمی سپاه:

وزارت بهداشت درزمینه محرومیت‌زدایی باید همیار سپاه باشد/ صداوسیما خدمات سپاه را اطلاع‌رسانی کند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در زمینه محرومیت زدایی و مردم یاری انجام می‌دهد.
وزارت بهداشت درزمینه محرومیت‌زدایی باید همیار سپاه باشد
رویداد۲۴ علی لاریجانی صبح یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش اقتدار بهداری رزمی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز با وجود گذشت سال‌ها همان روحیه‌های نخست اول انقلاب در تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه کار‌های ارزشمندی در زمینه خدمت رسانی به مردم در مناطق دور افتاده انجام داده است.

رییس مجلس بیان کرد: در ابتدای انقلاب که سپاه پایه گذاری شد، مسئولیت‌شناسی نسبت به سرنوشت انقلاب و روحیه جهادی منجر به دوام این نهاد شد.

لاریجانی اضافه کرد: در آن زمان که ترور‌ها و تهدید‌ها مطرح بود سپاه سینه خود را ستبر می‌کرد و هر ماموریت بود را برعهده می‌گرفت و در جنگ تحمیلی نیز به خوبی وارد میدان شد.

لاریجانی با بیان اینکه داشتن و حفظ روحیه جهادی منجر به پیشرفت‌های بزرگ دیگری برای کشور می‌شود، اظهار داشت: بخش‌های دیگر کشور همچون وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه محرومیت زدایی و مردم‌یاری همیار سپاه باشند.

وی با اشاره به جلسه رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت که فردا در مجلس برگزار می‌شود، گفت: وزیر پیشنهادی باید پرداختن و حمایت از خدمات مردم یاری را در دستور کار قرار دهد.

رییس مجلس عنوان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز باید خدمات ارزشمندی که در زمینه محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود را به خوبی برای مردم منعکس کنند.

لاریجانی گفت: بار‌ها دیده ام که برخی از فرماندهان ارشد کشور به زندگی خود نمی‌پردازند و در مرز‌ها خدمت رسانی می‌کنند؛ باید از این افراد که برای امنیت کشور در تلاش هستند تقدیر شود.
 
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان