تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

بریمانلو با دو پیروزی و یک باخت حذف شد

جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی پاریس در مبارزه سوم به حریف ایتالیایی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بریمانلو با دو پیروزی و یک باخت حذف شد

رویداد۲۴ نخستین دوره رقابتهای جودو گرنداسلم در سال ۲۰۱۹ با حضور ۵۷۳ جودوکار از ۹۷ کشور صبح امروز  شنبه ۲۰ بهمن‌ ماه به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز شد. در روز نخست جودوکاران اوزان ۶۰-، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم در بخش مردان به روی تاتامی رفتند که تیم کشورمان تنها یک نماینده داشت. 

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو با رنکینگ ۱۳ دنیا، دور نخست «امانوئل نتری» از غنا با رنکینگ ۱۶۹ جهان را ضربه فنی کرد. بریمانلو سپس «ماکیاس تامی» با رنکینگ ۵ دنیا و نفر سوم اروپا از سوئد را نیز با ارائه مبارزه ای برتر در فاصله ۶ ثانیه به پایان وقت قانونی ضربه فنی کرد و راهی دور سوم شد.

 بریمانلو در ادامه به مصاف «فابیو باسیله» از ایتالیا با رنکینگ ۳۷ دنیا و طلای المپیک ۲۰۱۶ رفت که در ثانیه های پایانی ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه این مسابقات فردا یکشنبه ۲۱ بهمن ماه سعید ملایی نفر یک دنیا در وزن ۸۱- کیلوگرم در وزنی که ۶۳ جودوکار حضور دارند، دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار «نیکولاس چیلارد» از فرانسه و «کوهارا» از ژاپن مبارزه خواهد کرد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان