تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

انتقاد نرم استیلی از باشگاه‌ها به خاطر عدم همکاری با تیم امید

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان این تیم در اردوی بهمن‌ماه گفت: موفقیت تیم امید در گرو همکاری و تعامل دو جانبه است.

انتقاد نرم استیلی از باشگاه‌ها به خاطر عدم همکاری با تیم امید

رویداد۲۴ حمید استیلی با بیان مطلبی اظهار داشت: ما در اولین جلسه تمرین شاهد غیبت تعدادی از بازیکنان دعوت شده بودیم و کار را با حداقل نفرات در این اردو آغاز کردیم. باید بگویم که شرایط خاص باشگاه ها و فشردگی برنامه مسابقات را درک می کنیم. با این وجود انتظار همکاری و تعامل بیشتری داریم تا به تیم امید لطمه ای وارد نشود.

مدیر تیم امید اضافه کرد: امیدواریم بعد از بازی های روز یکشنبه دیگر نفرات هم به اردو اضافه شوند و تمرین شرایط بهتری پیدا کند. چرا که این اردوها برای کادر فنی تیم امید اهمیت زیادی دارد. فراموش نکنیم که متاسفانه اکثر بازیکنان ما در باشگاه های خودشان بازی نمی کنند و به همین دلیل از شرایط مسابقه دور می شوند. بر این اساس برگزاری اردو و انجام مسابقه برای تیم امید بسیار ضروری است چرا که می خواهیم اعضای تیم در شرایط مسابقه باشند.

استیلی در پایان گفت: تیم امید شرایط ویژه ای دارد و حالا اولویت اصلی فوتبال کشور است. فراموش نکنیم که فرصت زیادی تا آغاز مسابقات نداریم و در این شرایط باید آماده سازی خوبی داشته باشیم چرا که بازی های فروردین ماه بسیار فشرده و نزدیک است. امیدواریم باشگاه ها این موقعیت حساس را درک کنند و با توجه به اهمیت مسابقات پیش روی در راستای توجه به منافع ملی نهایت همکاری را با تیم امید داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان