تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

عزم کارکنان بانک ملی ایران برای خلق حماسه حضور در ۲۲ بهمن

بانک ملی ایران از مردم شریف کشور به ویژه کارکنان این بانک دعوت می‌کند تا با حضور انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در نمایش هرچه باشکوه‌تر اقتدار ایران عزیز سهیم باشند.
عزم کارکنان بانک ملی ایران برای خلق حماسه حضور در ۲۲ بهمن
رویداد۲۴ یوم الله ماندگار ۲۲ بهمن ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و مظهر عظمت و اقتدار ملی است.

۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، فجرآفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های عزت آفرین نهضت الهی و شهیدان گلگون کفن این طریق انسان ساز و تجدید بیعت با امام المسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بانک ملی ایران از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی به ویژه کارکنان بانک دعوت می‌کند تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت و عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و حمایت از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌های مسلمان را در اقصی نقاط دنیا فریاد زنند.

همچنین انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی ایران نیز طی فراخوانی از مدیران و همکاران متدین و فهیم دعوت می‌کند تا در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی، با حضور یکپارچه و منسجم، حماسی‌تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان