تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

فحاشی به سیدجلال و بیرانوند یعنی مرگ جامعه ورزشی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به این نتیجه رسیده‌ام که برخی‌ها شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند که پرسپولیس نتواند باز هم قهرمان شود.

فحاشی به سیدجلال و بیرانوند؟!

رویداد۲۴ مصطفی قنبرپور در خصوص اتفاقاتی که امروز در اهواز رقم خورد و نتیجه‌ای که در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان که به دست آمد، گفت: ما با آرامش به اهواز رسیدیم و اقامت خوب و آرامی هم در هتل محل اقامت داشتیم اما وقتی امروز وارد ورزشگاه شدیم در همان ابتدایی ما از ورود مربیان و بازیکنان به رختکن ممانعت به عمل آمد و به ما گفتند که برق ورزشگاه قطع شده و شرایط به گونه‌ای نیست که به رختکن برویم. این موضوع باعث شد تا بازیکنان و مربیان در اتوبوس بمانند. بعد از چند دقیقه فتاحی اعلام کرد که بازیکنان به کنار زمین بروند و روی نیمکت بنشینند. حتی همانجا به ما اعلام شد که بازیکنان کنار زمین لباس‌شان را عضو کنند و بعد از آن فتاحی اعلام کرد که شاید بازی لغو شود!

وی افزود: این مسائل باعث شد تا برخی از هواداران ورزشگاه را ترک کنند و برخی که ورزشگاه را ترک کرده بودند دوباره به محل بازی برگشتند. اتفاقاً رخ داده باعث شد تمرکز مربیان و بازیکنان به هم بریزد و واقعاً نمی‌دانستیم بازی انجام می‌شود یا نه. این مسائل باعث شد تا چند برای به ما شوک وارد شود و هر بار می‌گفتند بازی لغو می‌شود و دوباره می‌گفتند بازی برگزار خواهد شد و ما واقعاً نمی‌دانستیم که تکلیف چه خواهد بود. بعد از حدود ۴۰ دقیقه برق آمد و در این شرایط بازیکنان نتوانستند خوب گرم کنند و به همین دلیل در نیمه اول آمادگی انجام این بازی را نداشتیم و روی دو اتفاق گل خوردیم چون بازیکنان نمی‌توانستند خودشان را در زمین پیدا کنند. 

قنبرپور افزود: بین دو نیمه برانکو با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که اگر خودشان باشند می‌توانند در این بازی نتیجه بگیرند و باید برای هواداران بازی کنند و دیدید که در نیمه دوم زمان غالب بازی دست ما بود و یک گل هم زدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگر هم بزنیم اما به خاطر همین فشاری که روی تیم آمده بود بازیکنان تمرکز لازم را در زمین نداشتند و توپ‌هایی را گل نکردند که در بازی‌های قبل توپ‌های به مراتب سخت‌تر را به گل تبدیل کرده بودند و به خاطر همین نداشتن تمرکز این موقعیت‌ها از دست رفت. متأسفانه جنگ اعصاب زیادی قبل از بازی وجود داشت که ذهن بازیکنان ما را به هم ریخته بود و همین مسائل باعث شد تا نتوانیم عملکرد همیشگی‌مان را داشته باشیم.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من کمتر حرف می‌زنم و اهل مصاحبه و قضات کردن نیستم اما الان به این نتیجه رسیدیم که برخی‌ها شرایطی را رقم می‌زنند تا پرسپولیس نتواند قهرمان شود. بعد از سال‌ها که پرسپولیس توانست با رفتن به فینال آسیا شادی را به مردم هدیه کند شاهد هستیم که اقداماتی در حال رقم خوردن است تا پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کنند و تمرکز بازیکنان و مربیان را به هم بزنند. 

قنبرپور افزود: اگر قرار بود بازی برگزار نشود چرا جلسه هماهنگی قبل از بازی انجام شد و چرا مربی تیم فولاد در نشست خبری حضور پیدا کرد؟ اگر قرار بود این اتفاقات بیفتد به ما می‌گفتند تا این همه هزینه نکنیم و به اهواز نیاییم. برخی‌ها اقداماتی انجام می‌دهند تا پرسپولیس را از شرایط اصلی خود دور کنند. اگر این حرفه‌ای‌گری در فوتبال است که من برای این فوتبال متأسف هستم. من اهل حرف زدن نیستم اما این دیگر حق‌الناس است که آن را اینگونه پایمال می‌کنند. تا حالا اگر صحبتی نکردم به خاطر برهم نخوردن تمرکز مربیان و بازیکنان بود اما دیگر سکوت جایز نیست و باید حرف زد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دست هواداران را می‌بوسم که تا آخرین دقیقه بازی از ما حمایت کردند و تیم را تنها نگذاشتند. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و در تورنمنت بزرگی مثل لیگ برتر امکان باخت وجود دارد اما امروز اتفاقاتی رخ داد که یک باخت ناحق به وجود آمد و تمرکز ما را به هم زدند. من برای فوتبالی متأسفم که در آن به بازیکنان ملی مثل سیدجلال حسینی و بیرانوند فحاشی می‌کنند و این برای جامعه ورزشی که باید اخلاق در آن وجود داشته باشد مرگ است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان