تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مرتضی بانک:

درانتخابات مردم نشان دادند که خواهان کار حزبی هستند

دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: این دوره از انتخابات پیام ویژه ای داشت و مردم نشان دادند که خواهان کار حزبی و تیمی هستند، در هر دو جناح شاهد بودیم که اشتیاق برای این مهم بسیار بود.
رویداد۲۴- دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: این دوره از انتخابات پیام ویژه ای داشت و مردم نشان دادند که خواهان کار حزبی و تیمی هستند، در هر دو جناح شاهد بودیم که اشتیاق برای این مهم بسیار بود.

مرتضی بانک شامگاه سه شنبه در نسشت حزب اعتدال و توسعه که با حضور منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان اجلاس سران برگزار شد افزود: کشور نیاز به احزاب و نقش آفرینی آن‌ها در عرصه سیاسی دارد و نبود تشکیلات حزبی در جامعه یکی از اشکالات اصلی توسعه کشور است اما نتایج انتخابات نشان داد مردم به وجود احزاب تشنه هستند و باید در این زمینه فعالیت‌های جدی‌تر صورت گیرد. 

وی ادامه داد: همگرایی ها نشان داد که جامعه نیاز دارد حزب و تشکلات سیاسی انجام شود و این مسیر رشد و توسعه پیدا کند.

رییس اجرایی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دمکراسی و آزادی در یک جامعه با حضور احزاب و بسیج کردن مردم صورت پذیر است.

بانک با اشاره به پیروزی لیست امید در تهران گفت: ائتلاف امید نمونه بارز است، که باید در این جهت گام برداشت.

دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در طول 16 سال فعالیت خودش به دنبال حرکت اعتدالی بوده است، اظهار داشت: امیدواریم این حرکت همچنان ادامه پیدا کند. مردم همیشه از گفتمان اعتدال استقبال کرده اند و فرهیختگان ما هم پیرو این خط بوده اند.

وی افزود: امروز جامعه به هماهنگی،یکپارچگی و امنیت خاطر نیاز دارند که بسیار ارزشمند است و وحدت و همدلی بهترین مسیر برای تحقق اهداف است.

بانک خاطرنشان کرد: با هماهنگی و قوانین و مقررات برای آینده می توان رو به جلو حرکت کرد.

نشست حزب اعتدال و توسعه شامگاه سه شنبه در سالن آمفی تئاتر اجلاس سران با حضور چهره‌هایی همچون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و دبیرکل و موسس حزب اعتدال و توسعه به همراه محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم و نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، فاطمه هاشمی و جمعی از نمایندگان منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان