تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
مدیر کل منابع انسانی دانشگاه تهران:

دانشگاه تهران برای سال ۹۸ امریه سربازی می‌دهد

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران می‌گوید: این دانشگاه برای سال ۹۸، فارغ التحصیلان واجد شرایط پذیرش امریه سربازی را در دانشکده‌های فنی، موسسه ژئوفیزیک، پردیس علوم، کشاورزی و فنی در امور پژوهشی و آزمایشگاهی جذب می‌کند.
دانشگاه تهران برای سال ۹۸ امریه سربازی می‌دهد
رویداد۲۴ محمدرضا حاتمی افزود: داوطلبان واجد شرایط پذیرش امریه سربازی باید اعزامی ماه‌های اردیبهشت و تیرماه سال ۱۳۹۸ باشند، درعین حال که فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و خانواده‌های کمیته امداد، بهزیستی، مشمولین متاهل و معاف از رزم در اولویت امریه سربازی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جذب امریه سربازی از سال ۸۳ توسط دانشگاه تهران آغاز شده، افزود: این دانشگاه هر سال در یک اطلاعیه رسمی عمومی شرایط جذب امریه بیش از یکصد نفر از فارغ التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه و چند دانشگاه دیگر از جمله علامه طباطبایی، صنعتی شریف، امیرکبیر و شهید بهشتی را اعلام می‌کند.

مدیر کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اشاره به بکارگرفتن نخبگان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی در امور تخصصی گفت: با موافقت فرمانده کل قوا تصمیم گرفته شد به منظور تأمین نیاز بخشی از نیرو‌های تخصصی در دانشگاه تهران از افراد واجد شرایط سربازی در امور تخصصی دانشگاه استفاده شود.

حاتمی در ادامه آشنایی فارغ التحصیلان با بازار کار را از جمله مهم‌ترین اهداف پذیرش امریه سربازی در دانشگاه تهران دانست و گفت: فارغ التحصیلان نخبه این دانشگاه می‌توانند مهارت خود را در مدت زمان خدمت سربازی خود در امور تخصصی بکار گیرند.

به گفته وی، پذیرفته شدگان امریه سربازی دانشگاه تهران فعالیت‌های مربوط به کارمندان عادی دانشگاه را انجام نمی‌دهند بلکه برای انجام کار‌های تخصصی بکار گرفته می‌شوند.

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران ادامه داد: افراد در امریه سربازی پروژه‌هایی در حوزه‌های منابع انسانی و تحلیل و بررسی را انجام می‌دهند.

حاتمی در ادامه درباره شرایط متقاضیان اعلام کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر، معدل دوره کارشناسی ارشد حداقل ۱۶ و سکونت در تهران (بومی بودن) از جمله شرایط عمومی داوطلبان است.

مدیر کل منابع انسانی و امور رفاهی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه درخواست واحد مربوطه بایستی ۵۵ روز پیش از اعزام به اداره کل منابع انسانی ارسال شود، گفت: تکمیل فرم ­ها و موافقت واحد تا زمان تاییدِ دانشگاه، حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند، همچنین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http://hrm.ut.ac.ir/ از جزئیات بیشتر مطلع شوند.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دانشگاه تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان