تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
واکنش سرمربی پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ؛

برانکو: بهتر است خودم را از برج میلاد به پایین پرت کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در واکنش به برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: به دلیل فشردگی بیش از حد این برنامه‌ها و بی توجهی به وضعیت تیم ما در لیگ برتر بهتر است خودم را از برج میلاد به پایین پرت کنم.
برانکو: بهتر است خودم را از برج میلاد به پایین پرت کنم
رویداد۲۴ برانکو ایوانکوویچ روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: می‌دانیم مقابل استقلال خوزستان کار سختی در پیش خواهیم داشت و حریف چیزی برای از دست دادن ندارد.

این مسابقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال و راس ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: خوزستان از قدیم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و امروز هم جوانان بسیار خوبی در استقلال خوزستان فرصت بازی پیدا کرده اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور جوانان، شادابی خوبی به استقلال خوزستان داده، اما ما هم در این دیدار فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. شکست مقابل فولاد نمی‌تواند به ما آسیب برساند حتی انرژی و انگیزه ما را افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی مصدوم هستند و احمد نورالهی در این بازی محروم است. در خصوص محسن ربیع خواه نیز فعلا نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

برانکو اظهار داشت: هدف پرسپولیس قهرمانی در مسابقات پیش رو است و از فشار‌هایی که روی تیم ما است شانه خالی نمی‌کنیم. هر تیمی که مقابل ما ظاهر می‌شود متفاوت عمل می‌کند و این کاملا طبیعی است.

وی افزود: در خصوص داوری هم باید بگویم که ما فقط خواهان داوری محترمانه هستیم که البته به خاطر این خواهش جریمه شدم. دوستان بازی پرسپولیس و فولاد را آنالیز کنند و متوجه خیلی مسایل خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: البته اگر بازیکنان من از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردند بازنده نمی‌شدیم و شاید این مباحث مطرح نمی‌شد.

برانکو خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از هر پیروزی حواشی در خصوص حمایت داوران از ما شروع می‌شود و این در حالی است که طبق آمار خود رسانه‌ها پرسپولیس بیشترین آسیب را از داوران دیده است. پرسپولیس تنها تیم ایران است که مجبور شد بدون ملی پوشان خود در روز فیفا و بر خلاف قوانین در بازی رسمی شرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد مهدی ترابی گفت: این بازیکن را به خاطر این که در هر شرایطی می‌تواند مفید باشد جذب کردیم. امروز پرسپولیس از چهار بازیکن جدید در ترکیب خود استفاده می‌کند و برای ایجاد هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. قطعا انتظار ما از ترابی بسیار زیاد است و در خصوص او و محمد نادری صبور خواهیم بود و می‌دانیم خیلی سریع به شرایط ایده آل خواهند رسید.

وی ادامه داد: پرسپولیس با وجود برخی اشتباهات در دیدار مقابل فولاد تیم برتر میدان بود. اگر بازیکنانم می‌توانستند موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنند امروز هیچ شکستی در کارنامه ما نبود.

برانکو خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند و این اتفاق طبیعی است. با وجود تمام مسایلی که گفتم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بی تردید آن‌ها بهتر هم خواهند شد.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌های لیگ به هیچ وجه عادلانه نیست و دقیقا همین مساله باعث مصدومیت بلندمدت حسین ماهینی و محمد انصاری شد.

سرمربی تیم سرخپوشان پایتخت در خصوص اینکه گفته می‌شود برنامه لیگ با او هماهنگ شده است، گفت: پیش از آغاز فصل برنامه‌ای را به ما دادند و گفتند این برنامه مسابقات است. وقتی ما می‌پرسیم آیا این قابل تغییر است، همه می‌گویند نه و فکر می‌کنم. با این وضعیت بهتر است خودم را از برج میلاد پایین بیاندازم.

وی افزود: تنها مسابقه‌ای که من امضا کردم و با هر شرایطی حاضر به انجام آن هستیم دیدار با سپیدرود رشت بود.

برانکو اظهار داشت: رسانه‌ها چرا نباید از فدراسیون فوتبال در خصوص بروز برخی مسایل سئوال کنند؟ شما حق اطلاع رسانی دارید و این خیلی ساده است. متاسفانه ما هر چهار روز یک بازی داریم و این خیلی بد است. تیم من تا عید واقعا نمی‌تواند استراحت کند و تا روز ۲۴ اسفند خیلی فشرده باید کار‌های خود را دنبال کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا موافق برگزاری شهرآورد در ایام تعطیلات عید نوروز است یا خیر، افزود: بعد از ۱۴ روز استراحت باید به مصاف استقلال در عید نوروز برویم. نمی‌دانم چه پاسخی به این سئوال بدهم، زیرا برنامه را اینگونه چیده اند. یکی دیگر از نکات جالب برای این بازی این است که بازیکنان ملی پوش ما مستقیم از اردوی تیم ملی برای بازی با استقلال به تیم ملحق می‌شوند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز در این نشست اعلام کرد استفاده از کمک داور ویدیویی خواسته جدی این باشگاه است.

وی همچنین گفت: دلیل فشردگی مسابقات لیگ برتر از نظر باشگاه پرسپولیس قابل قبول نیست.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که از منفعل بودن او مطرح می‌شود گفت: هواداران مالکان اصلی باشگاه هستند، اما باید بپذیرند که ما نمی‌توانیم تمام اقدامات خود را در رسانه‌ها مطرح کنیم. باشگاه در خصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان اقدامات لازم را انجام داده و بیش از این کاری از ما بر نمی‌آید.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان