تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

زمان واریز عیدی‌ مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از واریز «عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی تا ۱۰ اسفند ماه خبر داد.

رویداد۲۴ محمد حسن زدا در جمع بازنشستگان شهر تهران ضمن اعلام این خبر گفت: رقم عیدی همان میزان مصوب اعلام شده توسط دولت است، بنابراین رقم واریزی به حساب مستمری‌بگیران و بازنشستگان یک میلیون تومان خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا عیدی نیز همچون حقوق ماهیانه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود؟ گفت: جزئیات واریز و چگونگی آن متعاقباً اعلام می‌شود.

زدا اظهار کرد: طرحی برای ایجاد امکان خرید اعتباری بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی داریم که با عملیاتی شدن آن بازنشستگان می‌توانند تا سقف حقوق یک سال خود از فروشگاه‌های خاصی لوازم خانگی تهیه کنند.

وی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: حقوق فعلی بازنشستگان پاسخگوی نیازهای آنان نیست و امیدواریم در بودجه سال آینده کشور که در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، اعتبار مورد نیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی لحاظ شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزایش امید به زندگی و کاهش متوسط سن بازنشستگی را از دلایل عمده افزایش هزینه‌های این سازمان برشمرد و گفت: طرح اصلاحات پارامتریک که در مجلس شورای اسلامی درحال پیگیری است می‌تواند به کاهش مشکلات این سازمان کمک کند و بررسی این طرح به سال آینده موکول شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
3
آقای حسن زدا با این حقوقهای ناچیز , بازنشستگان تأمین اجتماعی برای سیر کردن شکمشان دیگر نان وپیاز هم نمیتوانند بخرند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
پدرمن ۱۷ سال سابقه داره ماهی ۴۰۰ تومن حقوق میگیره
بعد ما ماهی ۴۵۰کرایه خونه میدیم
نظرات شما
پیشخوان