تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نقوی‌حسینی:

داعش تنها برای نابودی ایران تشکیل شد

ضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا هنوز از سیلی سال ۵۷ امام (ره) گیج است، گفت: داعش تنها برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده بود و سوریه و عراق به جای ما با داعش جنگیدند.

داعش تنها برای نابودی ایران تشکیل شد

رویداد۲۴ سیدحسین نقوی حسینی عصر امروز در همایش یاران انقلاب در سنگر هدایت در مجتمع باقرالعلوم شهرستان قدس اظهار داشت: امام(ره) به تنهایی در حاکمیت یک حکومت دیکتاتور و مستکبر که زبان‌ها را از حلقوم می‌کشید و پوست‌ها را با اتوی سرخ می‌سوزاند، بپا خواست و مقابل ژاندار آمریکا در منطقه ایستاد و این انقلاب را پیروزی رساند و ۱۰ سال تمام دنیا زیرپای او می‌لرزید و هنوز آمریکا از سیلی سال ۵۷ امام (ره) گیج است.

وی با اشاره به ساده زیستی و سبک زندگی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب افزود: راه امام راحل با یک رهبر مقتدر، باهوش، نگاه دقیق و استراتژیک و شناخت خوب ادامه پیدا کرد و همان ساده زیستی امام خمینی (ره) پیشه گرفتند که امروز مقابل تمام قدرت‌های استکباری منطقه فریاد می‌زند.

اهم سخنان سیدحسین نقوی به شرح زیر است:
*شهیدان دوران دفاع مقدس همگی جوان بودند، آرزو داشتند، به زندگی علاقه‌مند بودند، ساده و بی‌ریا بودند و در آن دوران سمت بالاتر و جایگاه تعریفی نداشت و تعدادی کثیری از نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های عالی در جبهه‌ها حضور داشتند و شهید شدند، ولی مسؤول ما امروز دزدی می‌کند، رشوه می‌گیرد، اختلاس می‌کند و به بیت‌المال دست درازی می‌کند و بدون تردید با این شهیدان روبه‌رو خواهند شد و چه جوابی برای آنها خواهند داشت.

* اوایل انقلاب باید برای مسؤول و مدیر شدن از کسی خواهش می‌شد، اما امروز دروغ می‌گوییم، پول و وعده می‌دهیم و هنوز به مسؤولیت نرسیده به چندین نفر وعده‌ مسؤولیت‌های پایین دست را می‌دهیم.

*روز قیامت کسانی که در حق شهدای مدافع حرم ظلم کردند و بر طبل عدم دخالت در سوریه و عدم هزینه کوبیدند، جواب این شهدا و خانواده آن‌ها را نمی‌توانند بدهند، ولی اگر مدافعان ما سنگر دفاع را در سوریه حفظ نمی‌کردند، امروز داعش در خیابان‌های شهرها دنبال نوامیس ما بود و داعش فقط و فقط برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده بود و سوریه و عراق به جای ما جنگیدند و هنر جمهوری اسلامی ایران این بود که سنگر خود را به جای مرزهای خود در سوریه و عراق قرار داد.

* امروز این انقلاب در دست جوانان و یاوران ولایت است و ما وارد بازی قدرت شده‌ایم و خواب جبهه استکبار و نظام سرمایه‌داری را به هم زدیم و این نظام و انقلاب هیج‌گاه در مخیله آنها نمی‌گنجید و ایران به عنوان حلقه‌ای از زنجیره نظم جهانی خارج شده و آنها برای پایداری این زنجیره تمام توان خود را به میدان آورده‌اند.

*مستکبران عالم نظامات مختلفی برای پایداری نظم قدرت جهانی مانند سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل، حق وتو، ناتو، اتحادیه اروپا، شورای حقوق بشر، پالرمو، CFT و ده‌ها مورد دیگر پیش‌بینی کرده‌اند و ایران این نظم را به هم ریخته است و آنها با تمام توان برای حفط این نظم مقابل ایران صف‌آرایی کرده‌اند.

*افرادی که امروز درگیر رفاه زیاد و تجمل‌گرایی هستند و خود را در سفره انقلاب سهیم می‌دانند، هرگز مرد میدان جنگ اقتصادی و تقابل با آمریکا نیستند و باعث واگرایی و ضعف در کشور می‌شوند.

*ما امروز توانمندی، قدرت، ظرفیت و امکانات داریم، ولی به مدیر توانا و در تراز انقلاب نیاز داریم و بداند که میدان امروز میدان جنگ و تقابل است و رهبری انقلاب مانیفست ۴۰ سال دوم انقلاب را شفاف و روان بیان کردند و ما باید ببینیم در این میدان چه کاری انجام دادیم و بدانیم که حق و پیروزی با ماست و قطعاً از گردنه‌های سخت امروز عبور خواهیم کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
دکتر موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
توهم توهم توهم تا کی؟ و تا کجا ؟این توهمات را باید تحمل کرد؟آخه یکی نیست به این آقا بگه شما چی دارید ،اون ور دنیا یک احمقی از برجام خارج میشود ،آن وقت ستونهای نظام تان چنان می لرزد که ایرانی ها را یاد زمان قحطی میاندازد اگر غرب و عربستان برای براندازی شما نقشه مشخصی داشت که همان اول این تحریمها را میکرد و غال قضیه را میکند ،میدانید خود بزرگ بینی بد دردی است بد!خدا شما را شفا دهد تا نه تنها یک ملت که یک جهان اسوده شوند ،امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
این آقا در تمام این سالها یک حرف صحیح زد اینم همین جمله که داعش برای ایران درست شد.
نظرات شما
پیشخوان